woensdag 20 februari 2019

#postcrossing#141

hé, hallo,
welkom deze woensdag bij weer een nieuwe 📫postcrossing!
tja, het is geen echte verrassing meer hé? elke woensdag is het al bijna 3 jaar zo.

ik ben mijzelf al een tijdje aan het verdiepen in spullen met het weblog adres erop en natuurlijk een muis.
deze muis, het blijft toch wel een van mijn favorieten.
inmiddels heb ik een proefdruk laten maken van pennen met dit logo er op.
het ziet er goed uit, ik ben er tevreden over.
nu speel ik alleen met het idee om ook wat kaarten laten drukken met dit logo erbij en misschien wat foto's van de omgeving hier.
🤔ik moet dat nog even verder gaan uitzoek, maar wie weet?


afgelopen week werd ik weer blij gemaakt met een paar leuke kaarten.
beiden kaarten komen uit Rusland.
deze heeft in 21 dagen 2227 km gereisd voor ik hem had.
een leuke kaart van een kopje kamille thee, waar de afzendster dol op is.
ze vroeg mij welke thee ik graag drink.
op de eerste plaats wil wel even vermelden dat ik eigenlijk meer een koffie persoon ben, maar als ik thee drink dat lust ik graag de winter glow, een mix van appel en kaneel in de thee.
zoethout thee mag ik ook nog wel eens drinken.
vooral in de koude winter maanden wil ik in de middag en avond nog wel eens thee drinken in plaats van limonade.

en deze kaart zat er ook bij afgelopen week.
na 19 dagen 2227 km te hebben gereisd had ik hem op de deurmat.
leuk "weet je" is misschien dat kaarten uit Rusland met een km afstand van 2227 km altijd uit Moskou komen.
de afzendster vind breien en borduren leuk. ik brei soms ook maar nooit te lang achter elkaar. door de reuma lukt dat niet zo goed meer.
maar ik blijf het wel proberen om enigszins mijn vinger soepel te houden.
helaas heb ik met borduren niks.


en dan had ik afgelopen week nog een paar meldingen van kaarten die zijn aangekomen.
in postcrossing 138 stuurde ik een kaartje naar Rusland en deze is na 16 dagen en 5104 km aangekomen op zijn bestemming.
dat geld ook voor de kaart van vorige week uit postcrossing 140, een kaartje naar Duitsland.
deze is na 4 dagen en 367 km te hebben gereisd aan gekomen.
en afgelopen maandag kwam het bericht dat het kaartje naar Finland uit postcrossing 139 na 14 dagen te hebben gereisd over 1750 km ook was aangekomen.
dat betekend dat er niks meer onderweg is en alles zijn bestemming heeft bereikt.
daar gaan we even verandering in brengen!

deze week heb ik zelf dit kaartje op de bus gedaan.
dit kaartje gaat naar de USA en zal een afstand van 8043 km gaan afleggen voor het op zijn bestemming is.
echt wensen had de ontvangster niet over wat voor een kaart het moest zijn maar als ik iets meer kon vertellen over bijvoorbeeld mijn land en mijzelf dan vond ze dat wel leuk.
nou, deze kaart vertelt genoeg over Nederland, zelf dat Nederland ruim 40.000 mensen heeft die aan postcrossing doen staat er op. 🤗
ook wel grappig is dat we hier in Nederland 17.691 km aan dijken hebben.
of dat de eerste windmolen in 1401 werd gebouwd.
daar naast heb ik ook wel iets geschreven over mijzelf, waar ik woon en mijn hobby's.

en hier mee komen we weer aan het einde van postcrossing voor deze week.
over twee weken hou ik even vakantie maar postcrossing loopt gewoon door!
we zijn gewoon thuis en hebben wat dingen bedacht om te gaan doen.
het weblog ligt dan op stil, woensdag postcrossing na dan, dat gaat gewoon door.
even geen verplichtingen, tijd voor ons zelf. we gaan in ieder geval weer een keertje uit eten ... ja, sushi. dat blijft toch onze favoriet.
en we moeten even afwachten hoe het weer is die week en of de nieuwe auto er al is, misschien dat de kant van Renesse op rijden, richting het strand wel leuk kan zijn om even uit te waaien en de hond uit te laten razen door het zand.
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag tot volgende week ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...