dinsdag 30 juli 2024

zomervakantie 2024

Het is weer de tijd van het jaar: zomervakantie!
En dit jaar doen we het even iets anders, we gaan niet twee weken er van tussen maar de hele maand. 
Geen blogs, met uitzondering van postcrossing, daar is op 7 en 28 augustus wel een blog van. 
Postcrossing heeft zoals elk jaar 2 weken geen blog, voor en na die twee weken gaan er twee kaarten tegelijk uit. Zo blijven we gelijk met 1 kaart per week. 
De andere blogs als kattenstreken en gametalk komen deze maand te vervallen.
voor datums van wanneer in september deze weer online zijn verwijs ik jullie naar de kalender van die maand. Die kun je op de website vinden of via de Facebook pagina, Instagram, Treads en X (twitter).
Deze staat op 1 september online.

Ver ga ik het dit jaar niet zoeken, gewoon thuis.
Hier in Meppel hebben we vanaf 25 juli tot 29 augustus Meppel Dagen, elke donderdag van de maand augustus is hier in de stad een ander (feest) thema.
Kraampjes met verkoopwaren, eten en drinken, live muziek en nog veel meer. 
En ik woon redelijk dicht bij de stad, ik ben er dus zo.
Maar ik gok dat ik vanaf mijn balkon ook wel kan meegenieten van de live muziek in de stad. 
De drukste dag die hier verwacht wordt is donderdag 22 augustus, dan is het Mokum Dag. Alles is dan in Amsterdamse sfeer en ook veel live muziek.
Ze komen dan met bussen vol naar hier. Het beste kun je dan met de trein komen, met je auto is het niet te doen vanwege de drukte, om nog maar te zwijgen over het parkeerprobleem wat hier dan is. 
Ik zelf heb weinig met Mokum, ik gok dat ik deze dag lekker thuis blijf. De muziek hoor ik toch wel.
Verder zien we nog wel wat we deze vakantie gaan doen, er is genoeg hier te doen in Meppel. Zwembad, bioscoop, genoeg plaatsen om uit eten te gaan of te genieten van een terrasje met een biertje erbij. 
Kortom: we gaan echt wel genieten van onze vakantie. 

Zepeto vakantie 2024
Dit jaar kun je weer de Zepeto vakantie voorbij zien komen. 
We hebben de vakantie nu al meerdere keren gehad, Parijs, USA en Egypte.
Vorige jaar was het de Zepeto Cruise vakantie, dit jaar blijven we in eigen land.
Nederland biedt ook zeker leuke momenten om je vakantie te houden, dagje strand, dagje dierentuin, tripje naar het museum en laten we molens van Nederland ook niet vergeten. 
In week 32, van 4 tot 11 augustus deel ik elke dag een afbeelding met jullie. Dit zal te zien zijn via Instagram, Facebook,Treads en op het Zepeto account zelf. 
De tijd zal ergens tussen rond 6 uur zijn, Nederlandse tijd. Voorgaande jaren deed ik dit rond 12 uur Nederlandse tijd, maar dat was niet altijd handig, zeker als je dan net een dagje weg bent of zo. 
Voor TikTok en YouTube probeer ik een filmpje te maken met hier in de foto’s verwerkt van deze Zepeto vakantie. Ik gok dat ik ergens in week 33 deze online zal plaatsen.
Het is elke keer weer een leuke uitdaging om deze afbeelding te maken.
De man in de afbeeldingen heeft helemaal niks met mijn privéleven te maken, ik heb namelijk helemaal geen man, ik ben vrijgezel en dat bevalt mij prima.
Ik zou dit soort afbeelding wel kunnen maken met mijn dochter maar dit werkt makkelijker voor mij. Anders moet ik haar telkens via haar account laten omkleden en nu werk ik via één account met meerdere figuren. 
Sugar, de pink fairy komt namelijk ook van Zepeto vandaan, alleen heb ik met haar al een tijdje weinig gedaan. Misschien een vakantie met mijn Zepeto karakter en Sugar? Kan ook grappig zijn, denk ik. 
We zien wel, voor dit jaar houden we het bij deze Nederland vakantie. 

En meer heb ik voor nu niet om te delen met jullie.
Dan is het tijd om maar te gaan afsluiten en als vast in vakantie mood te komen.
Ik ga zeker genieten van mijn vakantie, ik ben er wel aan toe, met de verhuizing achter de rug en nog van alles wat geregeld moest worden, zijn we nu wel op ons plek en hebben onze draai gevonden in ons nieuwe huis.
Mocht jij nog op vakantie gaan, dan wens ik jou ook een fijne vakantie, ben je al terug? Dan hoop ik dat je een toffe vakantie hebt gehad. 
Ik zou zeggen: fijne vakantie en zie jullie weer in september.

p.s: vergeet niet dat op 7 en 28 augustus postcrossing wel gewoon online komt! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#402

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  Wat een omslag in het weer deze week, het was koud en nat, echt herfstweer. Voor nu lijken we ...