donderdag 26 oktober 2023

Verhuizen!

We hebben er zo lang naar uitgekeken en nu is het dan zover: we gaan verhuizen! 
Het is voor ons toch wel een grote verandering, we gaan van een plattelandsdorp naar een stad. 
Even wennen, maar het biedt ons ook heel veel voordelen. Zo zijn we op 10 minuten fietsen van de binnenstad en we hebben een supermarkt recht tegenover de flat waar we gaan wonen. 
Dus geen gesjouw meer met zware tassen of kratten maar gewoon even naar de overkant halen wat je nodig hebt. 
Ik zei het al, het zal wennen worden maar we hebben er wel zin in om een nieuwe weg in te slaan. 

Het weblog
Dit betekent dat het weblog voorlopig even op non actief komt te staan. 
Ik heb de komende tijd nodig om over te verhuizen en heb dus eigenlijk ook even geen tijd voor het weblog. 
Ik heb al veel kunnen regelen, zo ook mijn internetverbinding als we eenmaal over zijn. Ik heb het zo geregeld dat ik gelijk internet heb, alleen even het modem plaatsen en de laptop verbinden en dat is het. 
Maar ik ga ook tijd nodig hebben om alles weer uit te pakken en zo. Omdat we ook een paar weken voor de Kerst zitten en het weblog dan toch ook niet actief is, sluit ik dit maar een beetje aan elkaar. 
Ik neem zeker even mijn tijd om alles op orde te krijgen en ook zelf bij te komen van deze zware klus. Dus het kan zijn dat ik in januari 2024 weer alles ga oppakken, maar ik kan ook wachten tot februari 2024. 
Dan heb ik ook wat extra tijd om werk voor te bereiden. 

Ik ga het zeker even missen om bezig te zijn met het blog, dat zelfde geld voor mijn werk bij de kringloopwinkel hier. Morgen, 27 oktober heb ik mijn laatste werkdag en op 9 november neem ik officeel afscheid van mijn werkplek hier. 
Ik hou contact met onze majoor, want ik pak het werk voor het leger de Heils zeker weer op in mijn nieuwe woonplaats. Ik heb daar meerdere mogelijkheden. 
Maar eerst over verhuizen en even alles laten bezinken en wennen aan onze nieuwe plek. 
Ik hoop jullie weer in 2024 terug te mogen verwachten als het weblog weer gaat draaien met postcrossing, kattenstreken, ik lees en wat komt er eventueel allemaal voor nieuwe items nog aan? 
Ik zal proberen via het Instagram account foto's te posten hoe het gaat met de verhuizing. 
Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en graag tot het volgende blog … ergens begin 2024. 

veel liefs, Scooziemouse 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik lees ... Bloed & Honing

Ik lees graag, en in dit blog deel ik boeken die ik heb gelezen en graag als leestip met jullie deel. Mijn smaak in boeken is erg breed, lit...