woensdag 18 oktober 2023

postcrossing#367

hoi hoi en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
En het is nu echt begonnen! We zijn druk bezig met de verhuizing.
Ik heb veel wat uitgezocht moet worden omdat er nog oude spullen zijn van mijn vader.
Het meeste is gewoon voor het afval en ik rij daar bijna elke dag naar toe om alle troep te lozen. 
Veel ding zijn al geregeld maar nog niet alles kan overgeschreven worden, het is dus de komende week nog van alles regelen.
De verhuisdatum is op 2 december, dan gaan we met alles over van hier naar ons nieuwe flat.
En daarna is het weer van alles uitzoeken en een plekje geven in huis. 
Druk maar we kijken wel uit naar deze verhuizing en nog meer dat alles achter de rug weer is.
Verhuizen is wel een goede manier om van je nutteloze troep af te komen. 


Intussen probeer ik ook de komende weken postcrossing bij te houden. 
Er was afgelopen week nog post bij mij aangekomen. 
Deze kaart komt uit Zweden en heeft een reisafstand van 1134 km in 7 dagen.
De kaart is gestuurd door een groep van 10 personen die samen komen om dieren in de natuur te bekijken en kaarten te schrijven om te versturen. 
Ik vind het echt een super leuk idee om op deze manier samen dingen te doen. 
Vaak hoor je van samen uit gaan naar de kroeg of zo maar op deze manier is een stuk leuker en je houdt er de andere dag geen kater aan over omdat je te veel heb gedronken. 

We blijven nog even in de natuur, want deze eekhoorn kwam per post ook bij mij binnen vallen.
en dit schattige beestje komt uit Tsjechië en heeft een reisafstand van 768 km in 6 dagen. 
De afzender woont in een klein maar leuk dorpje. Hij is getrouwd en heeft twee kinderen. 
Hij leest ook graag, de boeken van Stephen King daar houdt hij van. Ik zelf juist weer niet.
Horror en trillers zijn niet de soort boek die ik lees.
Maar ik ben zeker heel blij met deze eekhoorn. 

Intussen ben ik met deze twee kaart aan een nieuw boek begonnen waar ik mijn kaarten in bewaar. Het is het derde boek kaart die ik vol ga sparen. 

Dan was er ook post op zijn bestemming aangekomen.
Postcrossing 365 was in het teken van World Postcard Day en de kaart ging toen naar Belarus (Wit-Rusland) en deze heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 1587 km in 11 dagen. 

Dan hebben we deze week ook nog zelf post verstuurd en dat is deze kaart geworden. 
De kaart is onderweg naar Duitsland en zal een reisje gaan maken van 613 km. 
En de ontvanger van deze Halloween kaart is een geweldig. Hij ziet postcrossing niet als een manier om een verzamelingen van bepaalde soorten ansichtkaarten compleet te maken of om alleen bepaalde kaarten te krijgen. Hij is dan ook blij met elke kaart die hij krijgt. 
En de kaart die zijn kant op komt is deze geworden. We hebben deze maand een beetje het Halloween thema in de kaarten.
Dus we gaan het afwachten hoe de reactie zal zijn op deze kaart. 

En hiermee komen we bijna aan het einde van deze postcrossing.
We hebben nog één keer een blog van postcrossing te gaan en dan is het even geen postcrossing meer. 
Even in het kort: ik ga verhuizen en daarom zal het blog in de maanden november en december even plat liggen. 
Ik heb intussen al wat dingen geregeld, dus als er geen problemen zijn dan zal vanaf januari 2024 alles weer gaan draaien. Ik denk dat ik dan wel voldoende ben uitgerust om weer aan het werk te gaan. 
Voor nu wil ik jullie bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik lees ... Bloed & Honing

Ik lees graag, en in dit blog deel ik boeken die ik heb gelezen en graag als leestip met jullie deel. Mijn smaak in boeken is erg breed, lit...