woensdag 20 september 2023

postcrossing#363

hallo en welkom bij een nieuwe 📬 postcrossing.
En ik heb een beetje een drukke week achter de rug. De planning de komende weken is een beetje vol en ergens loop ik vast. Dus ik heb besloten om wat betreft bloggen het even een stapje terug te doen en daar mijn planning aan te passen naar wat ik kan.
De vaste blogs blijven, dus postcrossing blijft gewoon op de woensdag. Dat is ook voor kattenstreken, ik lees en StarStable prietpraat. 
De rest is even hoe het loopt, het kan dus zijn dat ik geen drie maar twee blogs per week kan plaatsten. 
Er komen ook verandering aan bij de kringloopwinkel waar ik werk en ik zou toch ook graag iets meer tijd hebben om ook verder te kunnen gaan aan mijn boek. 
De planning was eind deze maand, maar dat gaan we dus echt niet meer redden. Ik durf niet te zeggen wanneer ik het wel af heb. Dat hangt af van hoe het nu verder gaat met mijn nieuwe planning. 
We gaan het even aanzien hoe het gaat verlopen.

Ga ik gelijk door met de post van deze week. Die was er niet maar is is wel post van mij aangekomen op zijn bestemming.
En dat is de kaart van vorige week, postcrossing 362, een kaart naar Duistland. Deze is na een reisje van 362 km in 4 dagen aangekomen op zijn bestemming.
Dan zijn er nog twee kaarten onderweg.
In postcrossing 360 ging een kaart naar Rusland, deze is nu 24 dagen onderweg. En in postcrossing 361 ging een kaart naar China, deze is nu 16 dagen onderweg. 
We wachten het dus nog even af tot ze hun bestemming hebben bereikt. 

En daar komt deze week weer een kaartje bij.
Dat is deze kaart geworden, deze kaart gaat naar Maleisië en gaat een reisje maken van 9973 km. 
De ontvangster van deze kaart werkt als administratief medewerker. Ze houdt van reizen, muziek luisteren, wandelen, sporten, tv kijken, winkelen en ansichtkaarten/postzegels/munten verzamelen. 
En er was een lijst met kaart die ze leuk vind. Het was geen probleem als je een andere kaart stuurde, alles was welkom.
Maar ik heb gekozen voor de letter kaart voor deze maand, de letter U is aan de beurt. 
En deze staat voor unicorn, eenhoorn op zijn Nederlands. 
Een eenhoorn is een mythisch dier dat sinds de oudheid wordt beschreven als een beest met een lange, puntige hoorn midden op zijn voorhoofd. 
Ik denk dat vele meisje wel de verhalen kennen van prinsessen en eenhoorns. 
Er zijn mensen die geloven dat het dier echt best of heeft bestaan, maar ik geloof daar zelf niet in. Het is zeker een geweldig dier om te gebruiken in kinderverhalen om te schrijven. 
We gaan het afwachten hoe de reactie zal zijn op deze kaart. 

En dan is het alweer bijna 1 oktober, World Postcard Day! 
Dit jaar doe ik ook weer mee, ik heb de kaart al uitgeprint, klaar om te versturen.
Wie o wie zal degene zijn waar de kaart naar toe zal gaan? 
In het blog van 4 oktober kunnen jullie dat allemaal gaan lezen. 
Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#385

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Geen heel lang blog dit keer maar er was ook verder geen post deze week.  Ik kan jullie alvast ...