woensdag 13 september 2023

postcrossing#362

Hoi, hoi, welkom bij een nieuwe postcrossing.
Phhff ... wat een hitte hebben we hier de afgelopen week gehad! 
De thermometer ging hier gelijk door naar de 30 graden, en dat ruim een week achter elkaar.
Ik kan heel slecht tegen die warmte, gelukkig is het iets koeler dan vorige week. 
We zitten nu rond de 21 graden, persoonlijk vind ik dat iets aangenamer. 

Ondanks de warmte heb ik vorige week nog een paar leuke kaarten besteld bij postcards from Essie.
En we hebben er weer een paar hele leuke kaarten kunnen vinden voor in oktober met als thema Halloween.
Ook heb ook nog twee hele leuke kaarten met het herfst thema gevonden.
En 4 kaarten met from Holland to .. , hier staat dan de naam van het land waar de kaart naar toe gaat.
Ik heb er 4 genomen, voor Rusland, Amerika, China en Duitsland. Dit zij ook de landen waar ik regelmatig post naar toe mag sturen. 
Er was weer genoeg leuks op haar site te vinden, ik kijk nu al enorm uit naar de nieuwe collectie kerstkaarten bij haar. 
Ik had er vorig jaar ook hele leuke kunnen vinden. 
Soms wil ik ook wel eens van dat washi tape plakken op de kaarten, ook die heb ik bij haar gekocht. 
Ze heeft echt heel veel leuke dingen, voor elke seizoen wel iets. 
Ga anders zelf eens kijken: 


Gaan we door met de post van deze week.
Er was een kaartje van mij aangekomen op zijn bestemming.
In postcrossing 359 ging er een kaartje naar de USA en deze is na een reis van 5845 km in 17 dagen op zijn bestemming aangekomen. 

Gaan we gelijk door naar de kaart die ik deze week op de brievenbus heb gebracht en dat is deze kaart geworden. 
Deze kaart is onderweg naar Duitsland en gaat een reisje van 362 km maken. 
Oké, dit is puur toeval maar wel heel grappig, kijk even naar het blognummer en het km aantal. Snap je hem? 
De ontvangster van deze kaart is getrouwd en ze hebben een dochter. Ze werkt verpleegkundige op de IC.
Ze heeft een brede interesse, maar het meeste houdt ze van dieren en de natuur. 
Ze houdt van lange wandelingen in het bos en ik fietsen.
Kaarten met natuur en dieren had ik er nog genoeg, kikkers is ze niet dol op dus die laten we even liggen, maar dit schattige hertje zal denk ik wel een goede keuze zijn.
We gaan het afwachten tot dat ze de kaart heeft ontvangen hoe de reactie zal zijn.

Ik heb verder even niks om te delen met jullie.
Het is nu zondag als ik dit blog aan het schrijven ben voor postcrossing.
Ik zit en doe weinig bijzonders maar het zweet loopt over mijn rug, de ventilator staat aan maar lijkt weinig te doen. Het is nu buiten 31 graden. 
Ik bedank jullie voor jullie aandacht deze week en hopelijk krijgen we het een stuk koeler de komende week.

Tot het volgende blog .... 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#385

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Geen heel lang blog dit keer maar er was ook verder geen post deze week.  Ik kan jullie alvast ...