woensdag 26 april 2023

postcrossing#344

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
het zijn nog steeds rustige weken dus ik kan er helaas weer niet zo heel van maken. 
ik had ergens de hoop dat we al iets meer te weten zouden komen over aankomende World Postcard Day 2023. 
ik verwacht dat binnenkort hier toch wel meer bekend over gaat worden en dan vooral de wedstrijd die verbonden zit hier aan wat betreft het ontwerpen van de kaart.
we wachten dus nog in spanning af over meer nieuws hierover. 

dan had ik nog een paar kaarten die onderweg waren en inmiddels hun bestemming hebben bereikt.
om te beginnen de kaart van vorige week, postcrossing 343, een kaartje naar Frankrijk. deze heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 464 km in 4 dagen. 
en in postcrossing 338 ging een kaartje naar Rusland en deze heeft na een reis van 4961 km over 41 dagen zijn bestemming ook bereikt. 
dan had ik vorige jaar in postcrossing 322 een kaart die naar de USA ging, de kaart stond al op expired en is nu door postcrossing als ontvangen aangemeld. of de kaart ook werkelijk is aangekomen is onbekend, maar het account van de persoon is opgeheven en daarom is de kaart als verzonden en ontvangen mee gerekend. 

gaan we door met het kaartje van deze week en dat is deze kaart geworden.
deze week is dat de letter kaart van deze maand met de letter P.
en deze gaat naar Duitsland en zal een reisje gaan maken van 656 km voor het zijn bestemming heeft bereikt. 
de ontvangster is nu bijna een jaartje lid van de postcrossing familie, in het dagelijkse leven werkt ze in de computerhardware-industrie. dat is breed maar meer stond er dan ook niet. 
ze heeft niet echt een voorkeur of lijstje als je het moeilijk vind om wat te sturen. 
ze geniet van elke kaart die ze krijgt en de kaarten die ze zelf verstuurd. 
we zitten nog in de maand April en ik had de letter kaart nog liggen, dus deze gaat haar richting op.
maar persoonlijk vind ik een panda niet raar maar juist schattig. 
hopelijk vind de ontvangster dat ook. 


en zo komen we aan het einde van deze postcrossing.
morgen hebben wij hier in Nederland Koningsdag, we vieren dan de verjaardag van Koning Willem Alexander. 
door heel Nederland zijn er allemaal feestelijke heden die er de toen zijn, ik zelf heb er niet zo heel veel mee. 
waarschijnlijk gewoon lekker thuis, in de middag even op de rommelmarkt kijken die hier wordt gehouden en verder weer thuis. waarschijnlijk gewoon op de bank en iets kijken op Netflix, HBO MAX of Disney Plus. 
vrijdag is het weer gewoon werken voor mij, want de kringloopwinkel is gewoon weer open dan.
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag tot het volgende blog .... 




 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...