woensdag 12 april 2023

postcrossing#342

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
en deze week is het geen lange postcrossing, er is gewoon niks om te melden en deze week heb ik ook een weekje vakantie.
postcrossing is het enige wat ik deze week gewoon heb gedaan. 

dan was ik vorige keer nog totaal vergeten dat ik postcrossing alweer 7 jaar doe.
vanuit het postcrossing team waren ze dat niet vergeten en kreeg ik een leuke mail met de happy postcrossingversary namens hun.
zo als ze in de mail ook al zeiden: het voelt niet als 7 jaar en wat zijn die jaren snel gegaan.
elke week een kaartje heeft geleidt tot 357 verzonden kaarten en 358 kaarten ontvangen.
mijn tweede boek met kaarten die ik kreeg is bijna vol. het derde boek om te gaan vullen ligt al klaar. 
en als je dan bedenkt dat ik ooit ben begonnen om te zien of dit echt werkte ... het werkte dus inderdaad. ik vind het een super leuke hobby en elk dag is het weer een verrassing of er post is vanuit postcrossing.
na 7 jaar gaan we zeker door naar de 8 jaar. 

door met de post ..
de kaart uit postcrossing 340 heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 14 dagen over 651 km. dat lijkt lang maar ik weet dat de ontvanger ook reist dus misschien dat het daarom even wat langer heeft geduurd. 
verder was er deze week geen post vanuit postcrossing.

en dit is de kaart die ik deze week heb verstuurd.
de kaart is onderweg naar Taiwan en gaat een reisje maken van .. km voor het zijn bestemming heeft bereikt.
de ontvanger is een student die een afstudeerrichting in architectonisch ontwerp heeft, dus architecturale gebouwen zijn zijn ding. 
iets wat daar mee te maken heeft zou hij leuk vinden maar andere kaarten zijn ook prima. 
nou had ik nog deze kaart vanuit de Efteling, Symbolica, het paleis der fantasie.
het is een gebouw dus mogelijk dat dit iets is wat wel bij hem past wat zijn studie betreft. we gaan het afwachten hoe zijn reactie zal zijn. 

en zo komen we alweer aan het einde van deze postcrossing.
ik kan er niet meer van maken dat wat het nu is.
weer bedankt voor jullie aandacht en ik ga nog even genieten van een paar vrije dagen.
tot het volgende blog ... 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...