woensdag 5 april 2023

postcrossing#341

hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
we hebben het al een paar weken druk gehad met de ontvangen post maar deze week was er even weer wat rust.
ik heb van die rust gebruik gemaakt om weer een setje nieuwe postzegels te regelen.
ik zei het vorige week ook al, ons postbedrijf is een ramp momenteel maar zakelijk zijn ze nog prima bezig als het op postzegel bestellen aan komt.
en dit is de afbeelding van deze maand. aankomend weekend is het Pasen en hoewel dat al voorbij is als we over twee weken aan deze reeks gaan beginnen vond ik het toch wel leuk om deze afbeelding te gebruiken. 
de afbeelding staat niet geheel op de postzegel omdat daar voor de afbeelding te ver verkleind moest worden om goed passend te krijgen. dus op de zegel is een stukje van de rechter vleugel niet zichtbaar meer. maar dat maakt de postzegel niet minder leuk.
volgende week de laatste zegel uit de huidige reeks en vanaf postcrossing 343 komt 5 weken lang deze postzegel op de kaart te zitten. 

en dit is het kaartje wat ik deze week eropuit heb getuurd.
een leuk groetjes uit Holland kaart.
de ontvangster van deze kaart had in haar lijstje staan dat ze graag groetjes uit kaarten wilde ontvangen van verschillende landen.
deze kaart is onder weg naar de USA en gaat een reisje maken van 8698 km.
de ontvangster is blij deel te zijn van de postcrossing-familie, ze geniet van alle ontvangen post en die ze zelf verstuurd.
ze is getrouwd en heeft 3 kinderen, haar dochters kenden postcrossing en via hun is ze ook begonnen met postcrossing. 
altijd leuk als mensen enthousiast worden van de zelfde hobby als jezelf. 
ze schreef dat ze ook twee katten heeft dus ik dacht dat deze Hollandse kaas-kat wel een leuke verwelkom zou zijn in haar verzameling ansichtkaarten.
we gaan het afwachten. 

en dat was postcrossing weer voor deze week.
volgende week hou ik een weekje Paasvakantie. ik ga nergens naar toe maar gewoon even een paar dagen niks plannen is ook wel eens lekker. en je weet het hier nooit, misschien krijgen we het wel in onze bol en stappen op de bus naar Rotterdam Zuidplein om te gaan winkelen. 
postcrossing loopt volgende week wel gewoon door, dus volgende week woensdag 12 April komt dat blog wel gewoon online. 
aankomende weekend is het Pasen, dus ik wens jullie fijne Paasdagen.
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...