woensdag 1 maart 2023

postcrossing#336

hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
en ik kan helaas niets anders zeggen dan wat ik de afgelopen weken al zeg: het is rustig. 
er is gewoon geen post van postcrossing wat bij mij is aangekomen. 
ik kan er dus gewoon niet veel meer van maken dat wat het nu elke week is. 
laten we de moed niet verliezen en hopen dat er snel weer wat binnen komt rollen. 

schrijverstip Maart
in middels zitten we alweer in Maart en deze maand is de schrijverstip 'voorspel de toekomst'.
je kent het wel, van die sciencefictionboeken en de manier waarop ze de toekomst voorspellen. 
de meest onverwachte dingen komen uit, vliegende auto's! 
wat denk jij dat er gaat gebeurd? hoe zie jij de toekomst? dat is de schrijverstip van Maart als je niet weet waar je over wil schrijven. 

ik ga daar niet te veel op in, ik hebben geen idee wat we kunnen verwachten. of misschien wel maar wil daar nog niet helemaal in geloven.
ik zie een toekomst met robots die ons leven makkelijk maken eigenlijk niet zitten. ik zie wel een toekomst waarbij onze huizen worden voorzien van energiewinning uit zon, wind en water, het einde van vele jaren aan gas gebruik. 
er zijn zoveel mogelijkheden voor de toekomst, of ze ook allemaal slim en wijs zijn? vast niet. 

gaan we door met de post, want daar gaat het om in postcrossing. 
deze kaart heb ik er deze week op uit gestuurd.
de kaart is onderweg naar Duitsland en is een reisje aan het maken van 511 km voor het zijn bestemming heeft bereikt.
de ontvangster van deze kaart woont in een dorpje in de streek van Beieren.
ze is blij met elke kaart maar heeft een paar tips als je wat hulp nodig hebt bij het versturen van een kaart.
op de lijst stond cupcakes, nou had ik deze niet maar wel deze taart. een hele grote cupcake? doen we het daar voor? 
we doen het gewoon en wachten het af hoe de reactie zal zijn op deze taart.

afgelopen week was even wennen nu ik ook weer aan het werk ben in de kringloopwinkel. 
het is weer even zoeken naar een balans om alles gedaan te krijgen wat ik anders ook deed. 
en ik geloof dat het aardig lukt allemaal. 
ik had nog postzegels willen bestellen maar dat is een beetje vergeten in alle drukte, dus die heb ik afgelopen maandag besteld. ik verwacht ze eind deze week nog binnen te krijgen.
volgende week dus meer hier over. 
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...