donderdag 16 maart 2023

kattenstreken#68

de clan is nu al weer een tijdje met zijn drieën.
ze blijven hun lieve momenten houden maar soms hebben ze ook nog steeds van die momenten dat je ze uit hun bol gaan.
ze hebben allemaal hun eigen karakter, ieder hun eigen ding en het lijkt ze niks te kunnen schelen. je kan ze waarschuwen maar dat helpt niet altijd. 
ze hebben alle drie een eigen persoonlijkheid en die botsen soms met elkaar.
maar ondanks dat ze een stel monsters kunnen zijn, hou ik zielsveel van hun. 
dit zijn Frodo, Nala en Raya, en dit zijn de verhalen uit hun leventje.
en laat je nog steeds niet misleiden door hun schattige kopjes!

genieten van het zonnetje
we gaan weer naar iets beter weer, oké het is nog geen zomer maar zo in de middag is het toch heerlijk met de zon in je woonkamer.
van dat zonnetje geniet onze Nala ook, lekker op de bank waar de zon dan net op schijnt.
ik doe meestal de gordijnen hier dicht als het zonnetje schijnt, zeker in de zomer. de zon staat hier van de ochtend tot tegen de avond vol de zon op en in de zomer is dat toch wel erg warm.
maar nu is het heerlijk om de zon binnen te laten en de genieten van de natuurlijke verwarming.
gas is toch nog wel prijzig dus ik neem het ervan zo met de zon.
Nala kruipt op de bank in de zon en Frodo en Raya liggen op de vensterbank in de zon. 
dat doen ze niet in de zomer, die zon is hun toch ook net iets te warm. 


geen idee wat ze zag
dit is een foto die mijn dochter heeft gemaakt. 
wat ze nou buiten zagen weten we niet maar het is wel een perfect moment van het nemen van een foto.
hoe Raya er ook bij zit ... geweldig! op de achterpoten, iets omhoog en dan het ene pootje op de vensterbank. 
wat hun aandacht had weten we niet. 
Raya heeft wel vaker van die momenten, helaas lukt het niet altijd om foto's te maken. 
afgelopen week had ze weer een bui dat ze met haar aapje aan het spelen was. 
dat ding wordt echt letterlijk door de kamer gegooid. nou heeft dat ding hard plastic handjes, voetjes en gezicht dus als dat erg tegenaan komt dan hoor je dat goed als die tegen de kast aan komt.
het is trouwens ook nog wel pijnlijk als je dat ding tegen je hoofd krijgt. 
ja, Raya is best wel agressief als ze er mee speelt. 

wie is deze week jouw lieveling? 
Frodo is een schat maar de grootste landverrader die we in huis hebben. 
oké, neem die opmerking met een pak zout want zo noemen wij dit hier in huis. het is een soort grapje wat wij onderling hebben omdat Frodo telkens van plekje wisselt bij wie hij komt kroelen. 
deze week was dat mijn dochter die de voorkeur kreeg. 
deze foto heb ik gemaakt toen hij bij haar op schoot was gekropen, vorige week lag hij nog bij mij. 
ik was hier ook de opmerkingen aan het maken tegen hem, landverrader, overloper en zo. 
de blik die ik kreeg is duidelijk genoeg: het kan hem niet zo veel schelen. 
het maakt ons niet uit bij wie hij kruipt, het is een schat. hoewel hij soms wel zichzelf kan opdringen, dat laten we dan weer niet toe.

en dat was kattenstreken alweer voor deze maand.
soms het het lastig om foto's te maken en soms zijn er genoeg mogelijkheden en lukt het nog ook om foto's te maken. 
laat ik je dit zeggen: onze modellen zijn lastig, ze lopen sms gewoon weg! 
maar dat maakt niet uit, ik kan er wel om lachen.
namens de clan een high poot en graag tot het volgende blog ... 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...