woensdag 30 maart 2022

postcrossing#292

het is woensdag het midden van de week, en dan is het tijd voor 📬postcrossing op dit weblog. hallo en welkom!
door persoonlijke omstandigheden is deze week anders dan was bedoelt. 
ik maak er dus geen lang verhaal van maar ga gelijk door met de ontvangen post. 

afgelopen week kwam dit leuke en kleurrijk kaartje nog op de deurmat rollen.
het kaartje komt uit Duitsland en heeft een reisafstand van 169 km in 17 dagen.
de afzendster schreef dat ze havermoutkoekjes had gemaakt met banaan en choco chip stukjes en dat dat erg lekker is. daar ben ik het helemaal mee eens, mijn dochter en ik maken die koekjes ook wel eens en die zijn er altijd zo door heen. 
op de kaart staat een olieverf schildering van het Zion National Park. 
het Nationaal park Zion is een natuurreservaat in Utah, de Verenigde Staten. het werd in 1909 een National Monument, en in 1919 een National Park.
ik had er nog nooit van gehoord, maar van wat ik heb gezien op het internet zag er heel mooi uit. 
er schijnen wandelroutes te zijn die je kan volgend in dit park. 
voor de natuurliefhebber kan dit denk ik een hele mooie plek zijn om rond te wandelen. 

en we hadden ook post die zijn bestemming heeft bereikt.
in postcrossing 290 ging een kaartje naar Hong Kong, deze heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 9363 km in 9 dagen. 
de kaart van vorige week, postcrossing 291, naar Duitsland heeft zij bestemming ook bereikt. na een reisje van 203 km in 4 dagen was deze op zijn bestemming. 

en dan de kaart die er deze week op uit is gestuurd.
dat is deze kaart en die is onder weg naar de U.S.A en zal een reisje gaan maken van 8756 km voor het op zijn bestemming is. 
de ontvangster van deze kaart is getrouwd en heeft 2 dochters.
ze houdt van tv kijken en Supernatural is een van haar favoriete serie's. en laat deze serie hier in huis nou ook een grote hit zijn.
mijn dochter is helemaal dol op deze serie en verzameld ook van alles wat met deze serie te maken heeft. 
ik zelf vind de serie ook wel leuk en heb wel een shirtje maar dat is het ook wel. 
we gaan het afwachten hoe lang dit kaartje over zijn reis gaat doen. 

en zo zijn we bijna aan het einde van deze postcrossing.
deze week moet ik nog de postzegels bestellen met de tekening die mij dochter heeft gemaakt. 
volgende week is het 6 jaar geleden dat ik ben begonnen met postcrossing en zal dan met jullie de tekening en de postzegels delen. 
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en tot het volgende blog ... 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik lees ... Bloed & Honing

Ik lees graag, en in dit blog deel ik boeken die ik heb gelezen en graag als leestip met jullie deel. Mijn smaak in boeken is erg breed, lit...