dinsdag 30 november 2021

waterdrop: Snow

Snow is de nieuwe Limited Edition microdrink van waterdrop en is hier om het gezelligste seizoen van het jaar te vieren met jou en jouw dierbaren.
geniet van de fruitige smaak van bosbessen, gecombineerd met de huiselijke smaken van braam en appel en laat je betoverende door dit drietal aan smaken. 

nou, dat heb ik dan zeker uitgeprobeerd!
om te beginnen moet ik zeggen dat de bestelling razend snel is geleverd. ik had mijn bestelling op maandag gedaan en 2 dagen later op woensdag werd mijn pakketje al afgegeven. 
zoals ik al zei: razend snel. 
naast de Snow voor in mijn water had ik ook nog opgespaarde punten ingeleverd voor een set met prachtige glazen. 

Snow is een heerlijk smaak, al zeg ik het zelf.
de combinatie van braam, bosbes en appel is echt heerlijk. 
daarom vindt ik het wel erg jammer dat dit een Limited Edition is en niet gewoon een vaste smaak wordt bij waterdrop
een blokje is weer genoeg voor 400 - 600 ml heerlijk verfrissend water.
natuurlijk is ook deze smaak suikervrij en bevat het vitamine C, vitamine B12 en foliumzuur
helaas is deze smaak niet meer verkrijgbaar, maar misschien dat ze deze nog eens terug laten komen of voor vast in het accessoires komt. (ik hoop het want het is verslavend lekker deze smaak) 

ik zei het al dat ik met punten die je bij waterdrop kan sparen glazen heb genomen.
deze komen uit de accessoires lijn van Snow. 
het zijn echt hele mooie glazen.
deze prachtige drinkglazen zijn gemaakt van stevig borosilicaatglas met een sneeuwvlok design en worden geleverd in een set van twee (à 500ml). ze hebben een zacht glanzende afwerking en zijn echt super mooi om te zien, maar vooral prettig in de hand met het drinken van bijvoorbeeld je water met de smaak Snow. 
voor 1100 punten zijn ze voor jouw, maar je kan ze ook gewoon kopen.
dan betaal je 15,90 voor een setje van twee glazen. 

en voor de liefhebbers is er bij deze glazen ook nog een bijpassende Snow Carafe.
ook gemaakt van borosilicaatglas en goed voor 1 liter fruitige water. 
verder zijn er nog een aantal Snow accessoires lijn, zoals een waterfles, ook gemaakt van borosilicaatglas, sokken en giftboxen. deze kun je zelf vullen met bijvoorbeeld een waterfles en 2 smaken naar keus. leuke cadeautjes* van waterdrop ofzo. leuk voor onder de kerstboom.

*alleen zolang de voorraad strekt!

ik heb het intussen al vaak genoeg gezegd: ik ben echt fan van waterdrop en hun smaken.
niet alle smaken maar Snow is er zeker eentje die van mij terug mag komen in tussen de vaste smaken. 
helaas is de smaak dus niet meer verkrijgbaar, maar hou het in de gaten. je weet maar nooit of ze hem nog een keertje terug laten komen.
grijp dan zeker je kans om uit te proberen of een voorraadje voor jezelf aan te maken zodat je voorlopig even kan blijven genieten van deze heerlijk smaak. 
maar ze hebben nog genoeg andere smaken die ook erg lekker zijn om uit te proberen.

tot het volgende blog 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...