woensdag 1 december 2021

postcrossing#277

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing!
het is vandaag 1 december en dat is toch de heerlijkste maand van het jaar met al die vrolijkheid van kerst? 
ik persoonlijk vind het altijd heel gezellig met zo een kerstboom, al die lampjes en ander versiersels, maar niet te overdreven want daar hou ik dan weer niet van. het moet wel leuke blijven. 

met het het aan komend van de maand december is het ook tijd voor de speciale postzegels voor postcrossing in kerststijl.
deze keer heb ik gekozen voor het snoezige katje wat de kerstboom staat te knuffelen.
de eerste zegel word deze week al gebruikt. 
daar onder zie je nog een set van andere postzegels die ik heb laten maken.
deze zijn voor onze eigen kerstkaarten die we hier in Nederland versturen naar familie en vrienden. 
net als vorige jaar heb ik een leuk design gemaakt met zepeto en de cartoon-versie van mijzelf en mijn dochter. 
de reactie's vorig jaar waren erg leuk, dus we hebben dit jaar wederom onze eigen postzegels laten drukken. 

gaan we door met postcrossing en dat was rustig.
ik heb deze week geen post ontvangen. wel heb ik de melding gehad van post die door iemand anders was ontvangen.
en dat is de kaart van vorige week uit postcrossing 276, deze ging naar de United Kingdom. deze kaart had na een reis van 497 km in 5 dagen zijn bestemming bereikt. 
de kaarten die naar Rusland en de USA ging hebben hun bestemming nog niet bereikt. 

gaan we door met de kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd.
en dat is deze kaart. deze kaart is onderweg naar Belarus (Wit-Rusland) en zal een reisje gaan maken van 1587 km voor het op zijn bestemming is.
de ontvangster van deze kaart heeft houdt van schilderen, theater, egels, mooie bloemen, films, series, acteurs. ze is dol op India, het boeddhisme, de Shaolin-monarch en de vechtsporten. Japan en Japanse cultuur, samoerai, geishi hebben ook haar interesse.
maar wat ook op haar lijstje stond was kunst, en uit een serie van Fiep Westerdorp komt deze kaart van Pim en Pom in het rijksmuseum. 
ik mag vanuit gaan dat jullie wel 'de Nachtwacht' van Rembrandt van Rijn hebben herkent? 
we gaan het weer afwachten hoe de reactie zal zijn op deze kaart. 

en zo komen we weer bij het einde van postcrossing voor deze week.
we hebben nog 3 weken te gaan tot aan de kerst. 
hier is dat altijd extra stress omdat na de kerst, 27 december mijn dochter jarig is.
ze wordt 20 jaar. we houden het dit jaar vrij rustig maar we hopen volgend jaar als ze 21 worden toch wel een klein feestje te kunnen houden met familie en vrienden. 
maar met de covid-19 en al zijn varianten weet je het nooit hoe het kan gaan lopen.
voor nu houden we het gewoon nog even bij dit jaar en plannen niet te ver vooruit.
wil ik jullie voor nu weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...