vrijdag 24 december 2021

fijne feestdagen

en dit is dan toch echt het laatste blog van 2021.
het is best weer snel omgegaan als je achteraf gaat kijken. 
het was zeker nog geen topjaar en we hebben zeker ook dit jaar nog met de nodige maatregels door het covid-19 gehad. 
we eindige zelf hier in Nederland met maatregels rond de feestdagen. 
alleen supermarkten en drogisterijen zijn open, niet essentiële winkels moesten dicht.
ook de horeca is dicht, dus buiten de deur eten met kerst is geen optie meer. 
en wat bezoekers thuis is het maximaal 2 van 13 jaar en ouder. met de kerst en de jaarwisseling mogen dat er dan 4 zijn. 
of mensen zich daar ook aan gaan houden is een grote vraag, je merkt enorm dat mensen het zat zijn en geen vertrouwen of geloof nog hebben in alles. 
maar laten we het beste er van maken en hopen dat we in 2022 er dan toch eindelijk op vooruit mogen gaan.
we dan toch weer meer normaal kunnen gaan leven en dat winkels weer open gaan, kinderen weer naar school gaan en we ook weer naar ons werk kunnen gaan in plaats van thuiswerken. 


wat betreft het weblog is er geen verandering voor 2022.
ik ben nog steeds tevreden met hoe het gaat en blijft dit zo doen.
naast het weblog ga ik ook weer aan de slag bij de kringloopwinkel, als deze weer open mag. 
en ... ik hoop weer wat inspiratie te vinden om te schrijven. 
ik werk nog steeds aan 'blauwe maan', dit is een werktitel dus of dit ook de titel wordt kan ik niet beloven. 
ik heb nu 5 hoofdstukken geschreven die een beetje de voorgeschiedenis van alles beschrijven. maar zit nu even nog te twijfelen hoe ik verder het ga laten lopen. 
daarnaast ben ik op papier bezig geweest om een idee van een moordmysterie uit te werken. iets totaal anders maar zeker net zo leuk om te proberen te schrijven. 
we zien wel hoe dat gaat verlopen.
maar eerst gaan we er even van tussen voor de kersdagen en de jaarwisseling. 
we gaan vanaf vandaag, 24 december 2021 tot 6 januari 2022 er van tussen voor onze kerstvakantie.
dus ... dankjewel voor het volgen van mij het afgelopen jaar en ik hoop dat je dat in 2022 weer gaat doen. 

namens mijzelf en mijn dochter wensen wij jullie allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwejaar!

tot het volgende blog, volgend jaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...