dinsdag 7 december 2021

How's life #6

wat is een jaar toch snel voorbij gegaan nou ja bijna voorbij.
we zitten inmiddels alweer in december. 
we hebben net sinterklaas achter de rug en we gaan ons opmaken voor de kerst.
ik beken: ik heb de kerstboom al in huis staan. 
ik vind het gewoon gezellig met die boom, de versiering en de lampjes, maar niet overdreven. het moet leuk blijven en geen knipperende discotheek worden met al die lampjes.
verder is het hier gewoon rustig.
inmiddels is het met de infectie die ik had opgelopen door mijn snijwond een stuk beter maar laat voor nu het werk bij de kringloopwinkel even voor wat het is en ga in het nieuwe jaar wel weer van start.

het weblog heeft inmiddels ook een kersttintje gekregen. 
de kleur is niet groen zo als je misschien bij kerst verwacht maar blauw. blauw is een kleur die ik persoonlijk wel combineer met winter enzo.
de banner is eigen werk maar het bord met de 3 katten is een ontwerp van mij dochter, kan jij raden wie de katten moeten voorstellen? 
ze probeert steeds meer te doen met het tekenen en ik maak soms graag gebruik er van door haar eens wat te laten teken voor mij.
je kan meer van haar vinden op Instagram: @the_free_house_witch  

mymuesli: Santa's kiss
en om in de kerstsfeer te blijven heb ik bij mymuesli een mix gemaakt die is geïnspireerd op de geuren en smaken van kerst.
sinds ik mymuesli had geprobeerd voor het weblog ben ik wel fan geworden van hun producten, vooral het zelf mixen vind ik erg leuk.
ik heb al eerder mixen gemaakt en gedeeld met jullie. dit is er weer zo eentje.
de smaak past echt heel goed bij de kerst.
als basis heb ik gekozen voor de kerst basismix en daar heb ik aan toegevoegd appel-kaneel crunchy, mini boterkoekjes, granaatappel, choco snippers en witte choco sterren. 
als je de mix ziet heeft het toch wel iets van kerst weg.
en de smaak ... heerlijk! de kruiden van de kerst basismix en de appel-kaneel crunchy is kwa smaak te proeven aan de mini boterkoekjes. hierdoor smaakt het een beetje naar speculaas maar ook gingerbread herken ik er wel in. 
dat in combinatie met de chocolade, granaatappel en stukjes appel is gewoon lekker. 
ik eet mijn muesli met yoghurt en dat smaakt goed. ik heb nog niks anders geprobeerd zoals kwark ofzo.
maar deze kruidig en toch zoetige smaak is zeker een goede begin van je (kerst) ochtend. 
neem gerust de mix over om zelf eens te laten maken bij https://nl.mymuesli.com

vakantie
en met de kerst in aantocht zijn we ook begonnen met aftellen naar onze kerstvakantie.
dit jaar zijn we wat laat, maar de kerst valt dit jaar dan ook precies in het weekend, zaterdag en zondag. 
en we hebben nog steeds te maken met maatregels wat het covid-19 betreft, dus het is nog maar de vraag wat we dit jaar wel en niet mogen met met de feestdagen wat bezoek en mogelijkheden om buiten de deur te gaan eten enzo. 
wij kiezen er dit jaar weer voor om het gewoon samen te houden. gewoon ik en mijn dochter, lekker met zijn twee.
het weblog ligt even plat met de feestdagen.
van 24 december 2021 tot 06 januari 2022 nemen wij even vrij. 
het is eerste blog van 2022 is voor Starstable prietpraat en dat is op vrijdag 7 januari 2022.
verder zijn er geen plannen om veranderingen aan te brengen wat het plaatsen van blogs betreft, ik ben tevreden met hoe het gaat.

nou dat was het eigenlijk wel weer zo een beetje voor how's life. 
ik heb de boel wel weer even bijgepraat, dus .... 
 
tot het volgende blog ... 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...