woensdag 17 november 2021

postcrossing#275

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
afgelopen week was het rustig in huis, mijn dochter was er een paar dagen niet.
moeder heeft het rijk alleen, maar helaas heb ik niet veel ondernomen omdat ik niet zo lekker was. een beetje grieperig, dus een paar dagen op de bank liggen en mijzelf bezig houden met wat films op verschillende streaming diensten.
en dan waren er ook nog momenten dat er post binnen kwam rollen.

de afgelopen weken hadden we al veel post ontvangen en deze week kreeg ik ook nog post.
dit heel leuke kaartje komt uit Rusland en heeft een reis van 2121 km gemaakt in 15 dagen voor ik hem had.
en ik vind hem super leuk. de kaart staat vol met leuke weetje over Moskou, zo leer je nog eens wat over de steden in de wereld.
de afzendster houdt van lezen, naar muziek luisteren, wandelen en borduren. 
ook kijk ze graag serie's, vooral Doctor Who is een favoriet van haar. ik kende serie wel en heb het ook wel eens gekeken, maar het heeft niet mij voorkeur. 

en dan kreeg ik ook deze mooie kaart nog binnen.
deze kaart komt uit Hong Kong en heeft een reistijd van 18 dagen achter de rug over 9365 km.
helaas kan ik jullie verder niks over deze kaart vertellen. er staat een heel leuke QR-code op die je dan kan scannen en zo de informatie kan lezen maar helaas werkte deze code niet, dus weet ik nog niks over de afbeelding van deze kaart.
de moderne techniek van dit soort codes is erg handig maar blijkbaar werken ze niet altijd even goed, dat is dan wel weer jammer.
toch ben ik nog steeds heel blij met deze kaart. 

en naast het ontvangen van kaarten was er ook een kaart die zijn bestemming heeft bereikt, en dat was de kaart van vorige week uit postcrossing 274. deze kaart ging naar Duitsland en heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 3 dagen over 390 km. 

en we hebben er afgelopen week weer eentje op de post gebracht en dat is deze kaart.
deze kaart is onderweg naar de USA en zal een reisje van
5594 km gaan maken voor het zijn bestemming heeft bereikt.
de ontvangster van deze kaart woont groeide op in New Jersey maar voor haar studie is ze verhuisd en daat woont ze nu nog steeds. 
ze is dol op honden en katten, houdt van koken en bakken en wil alle 50 staten te bezoeken in de USA, plus Washington DC. ze heeft er tot nu toe 17 staten bezocht.
voorkeur voor een kaart had ze niet dus ik dacht laten we al een beetje in de kerststemming komen met deze kaart. 
we hebben nog maar een paar weken te gaan dus het kan denk ik wel om kerstkaartjes te gaan sturen. 
we gaan het afwachten wanneer de kaart zijn bestemming heeft bereikt. 

en zo komen we aan het einde van deze postcrossing.
we hebben nog 5 weken te gaan tot aan de kerst. 
wij gaan er dan ook even van tussen vanaf 24 december 2021 tot 6 januari 2022.
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog .... 
 






 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...