woensdag 29 september 2021

postcrossing#268

hoi, hoi en welkom bij een nieuwe postcrossing! 
deze week was het wat de post erg rustig, het ontvangen van kaarten dan.
wel had ik intussen wat dingen besteld voor postcrossing, zoals deze postzegels.
en dit keer ben ik een beetje op de Delfts Blauwe sfeer gegaan.
op de zegel staat verder de tekst van happy postcrossing.
ik vond deze wel wat leuks hebben en op een of andere manier lijkt Delfts Blauwe onder typisch Nederlands te vallen.
dan vraag ik mij toch of hoe ze bij sommige dingen het 'made in China' verklaren? 
verder ben ik alvast aan het zoeken geweest voor een leuke afbeelding om te gebruiken voor de kerstzegels. ik heb wel een paar leuke gevonden, maar zover is het nog niet. 

niet alleen moesten er nieuwe postzegels komen maar de voorraad kaarten was ook wat mager geworden.
en bij postzegelerop.nl was de vakantie weer voorbij dus daar een paar kaarten besteld.
we hebben weer een leuk verzameling bij elkaar zo met al deze kaarten.
typische Holland toeristen kaarten, de kaarten die algemeen zijn.
en een leuke Halloween kaart. ik hou wel van Halloween.
hoewel Halloween niet echt een feest is waar we in Nederland wat mee doen, begint het wel vaker voor te komen dat ze van die Halloween evenementen houden. meestal voor de jongeren. 
ik heb verder ook nog kaarten besteld via Redbubble, uit mijn eigen webwinkel, maar deze heb ik nog niet ontvangen. maar met wat ik nu heb kunnen we wel even vooruit. 

tja, ik zei het al er was deze week geen post gekomen dus er valt weinig te melden.
maar gisteren kreeg ik het bericht binnen dat de kaart uit postcrossing 267 zijn bestemming had bereikt naar een reis van 6838 km in 8 dagen. 
dus gaan we door met de kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd. 

en deze kaart gaat naar Rusland en zal een afstand van 1687 km gaan reizen voor het op zijn bestemming is.
een van de eerste dingen die mij opvielen bij de ontvangster van deze kaart is dat zij vorige week jarig was en haar geboorte datum is de zelfde als die mij vader had. 
verder heeft ze wel een lijstje maar is blij met elke kaart.
dus de combinatie van natuur en dieren zit met deze kaart wel goed. 
de afbeelding is een kopie van het schilderij 'zicht op molen Het Prinsenhof' van Cees Bolding. 
we gaan het afwachten hoe de reactie zal zijn op deze kaart. 

en zo komen we aan het einde van deze postcrossing.
ik heb deze week weer tekst geprint, geknipt en geplakt.
mijn duim is nu hechtingvrij maar de wond is nog niet 100% dicht gegroeid, dus ik moet er nog even mee uit kijken. verband is ook niet meer nodig maar er zit nog wel een dikke pleister rond om de wond te beschermen, we willen deze echt niet laten opspringen. 
een pen vast pakken om te schrijven is nog niet echt makkelijk. 
even een boodschappenbriefje is nog te doen maar een stuk tekst voor op een kaart is nog wat lastig om te doen. 
dan rest mij nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog .... 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...