vrijdag 10 september 2021

bedrijfsongevalletje

gisterenochtend een klein ongelukje gehad.
het is fijn alles mensen spullen brengen bij de kringloopwinkel maar de manier waarop sommige dingen in een doos worden gedonderd. 
het was een aardig bloedbad dankzij een multifunctioneel snijder.
oké we kunnen het er over eens zijn dat dat ding het deed, maar blij wordt je er niet van.

in de keuken was een collega die een EHBO-er is en mij super goed heeft geholpen.
ik, die niet tegen bloed kan, ging ook nog eens bijna knock-out.
mijn chef liep nog even te twijfelen of er geen dokter gebeld moest worden, maar mijn collega dacht dat dat niet nodig was.
met een dikke duim van al het verband zit je daar dan, met je duim omhoog, I'm oké! 
nee dus, het branden en klopte verschrikkelijk.
uiteindelijk ben ik tegen half 12 toch maar naar huis gegaan, ik kon weinig doen.
dus heel rustig naar huis gereden. op dat moment ben je blij dat je brommobiel een automaat is en je niet hoeft te schakelen.

maar ik ben in de middag toch nog even bij de huisarts geweest om de boel te laten bekijken.
daar zitten we dan, nieuw verband en twee hechtingen verder ... en ik moet het een week droog houden. 
dat word een rustige week voor mij. maar ik kan op mijn dochter rekenen, en dat is dan toch weer heel fijn.
zelf vind ik het niks om dingen niet zelf te kunnen doen, maar het is even niet anders. 
ik doe dit weekend even rustig aan, maar volgende week gaan de geplande blogs gewoon door.

kleine tip als je spullen bij een kringloopwinkel gaat brengen: denk even aan de medewerkers daar. zorg dat scherpen dingen veilig ingepakt zijn!

tot het volgende blog ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...