woensdag 22 september 2021

postcrossing#267

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing. 
deze week zitten we iets minder vol als de afgelopen twee weken.
het was een rustige week voor mij en omdat ik door mijn duim niet echt veel kon doen vond ik dat persoonlijk ook niet zo erg.
inmiddels zijn de hechtingen eruit maar heb er nog wel hechtpleisters op gehad.
de duim is nog steeds pijnlijk gevoelig en met een pen schrijven gaat nog steeds niet op een fatsoenlijke manier, dus deze week was het weer typen, uitprinten en opplakken met de hulp van mij dochter. 

wel kan ik melden dat de kaart van vorige week, postcrossing 266, een kaart naar Duitsland zijn bestemming heeft bereikt na een reisje van 656 km in 3 dagen. 
dus gaan we nu gelijk door met de kaart die ik deze week op de brievenbus heb gedaan.

en dat is deze kaart.
de kaart is onderweg naar de USA en zal een reisje gaan maken van 6838 km voor het zijn bestemming heeft bereikt.
een van de wenskaarten was iets wat een beeld van je land geeft. nou, dat doet deze kaart wel.
het mag duidelijk zijn dat ik uit Holland kom. 
het strand seizoen is hier in Nederland wel zo een beetje op zijn einde gekomen. 
we hebben nog wel redelijk warm weer maar voor het strand is het toch iets te fris nu.
strand in Zeeland genoeg maar ik ben geen type wat daar de hele dag zit. ik kan niet zo goed tegen de zon, te lang in de zon daar krijg ik hoofdpijn van. maar ik mag wel graag vroeg in de ochtend of in de avond langs het strand wandelen met de hond en mijn dochter.
we gaan het weer afwachten wanneer de kaart zij bestemming heeft bereikt en hoe de reactie zal zijn.

en zo komen we alweer bijna aan het einde.
deze week gaan we weer nieuwe postzegels bestellen, dus daar volgende week meer over. 
en de voorraad kaarten moet ook weer aangevuld worden dus daar gaan we deze week ook even voor rond neuzen.
ik moet toch in de stad zijn dus kan dat gelijk en anders bezoeken we weer even mijn favoriete site voor nieuwe kaarten: www.postzegelerop.nl.
bedank ik jullie weer voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog ... 



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...