woensdag 15 september 2021

postcrossing#266

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
tja, een goed begin van postcrossing deze week.
ik heb een klein ongelukje gehad tijdens mijn werk bij de kringloopwinkel.
het is fijn alles mensen spullen brengen bij de kringloopwinkel maar de manier waarop sommige dingen in een doos worden gedonderd. 
het was een aardig bloedbad dankzij een multifunctioneel snijder.
in de keuken was een collega die een EHBO-er is en mij super goed heeft geholpen.
maar ik ben in de middag toch nog even bij de huisarts geweest om de boel te laten bekijken.
daar zitten we dan, nog steeds in het verband en hechtingen in mijn duim.
postcrossing is dus wat onpersoonlijk vind ik zelf omdat ik de tekst heb getypt, geprint en erop heb laten plakken. 
sorry, maar schrijven met pen is gewoon even geen succes. ik hoop volgende week weer gewoon met pen te kunnen schrijven, misschien niet makkelijk maar wel iets persoonlijker als printwerk.

gaan we dan nu echt door met de post.
ik dacht het vorige week met 6 kaarten die binnen kwamen vallen weer genoeg leuke post te hebben gekregen, maar er was nog meer wat binnen kwam rollen.
op anderhalve week tijd heb ik dus 8 kaarten ontvangen! 
zes vorige week en nu weer eens twee, en het blijft altijd leuk om al die kaarten te bekijken en te lezen wat mensen aan je hebben geschreven. 

deze kaart komt uit de USA en heeft een reisafstand van 8942 km achter de rug in 15 dagen.
de afzender is van afkomst uit China maar woont in Los Angeles voor haar studie.
ze heeft een pitbull terriër genaamd Red. 
hij heeft mooie gouden ogen en een rode vacht. 
zij heeft hem twee jaar geleden geadopteerd uit het plaatselijke asiel.
en ze maak graag strandwandelingen met haar hond en haar vriend.
nou met een strand als op deze kaart zou ik het zelfde willen en doen.
onze Zeeuwse stranden zijn mooi, maar niet zo mooi.

en dan hadden we ook deze kaart die binnen is komen rollen.
deze kaart komt uit Canada en heeft een reis van 4902 km achter de rug in 18 dagen.
en echt, mijn complimenten dat er zoveel tekst is geschreven op de kleine ruimte.
de inhoud van de tekst daar zeg ik verder even niks over. ik vind het vrij persoonlijk, maar wel lief dat ze het met mij heeft willen delen. zeker omdat ik de zelfde situatie heb meegemaakt.
Halifax is de hoofdstad en grootste gemeente van de Canadese provincie van Nova Scotia.
en al vond de afzendster de kaart zelf niet de mooiste, ik ben er toch heel blij mee. 

en dan hadden we nog twee kaarten onderweg, alle twee zijn ze op hun bestemming aan gekomen.
in postcrossing 264 ging er een kaart naar Rusland en deze heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 12 dagen over 2233 dagen.
en ook de kaart van vorige week, naar de USA heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 6 dagen over 5845 km.
we hebben dus weer een schone lei, daar gaan we snel verandering in brengen.

want dit is de kaart voor deze week.
en die gaat naar Duitsland en zal een reisje gaan maken van 656 km.
de kaart is wat onpersoonlijk vind ik zelf omdat ik de tekst heb getypt, geprint en erop heb laten plakken. 
sorry, maar schrijven met pen is gewoon even geen succes. ik hoop volgende week weer gewoon met pen te kunnen schrijven, misschien niet makkelijk maar wel iets persoonlijker als printwerk.
ik heb dan ook wel kort laten weten waarom ik het op deze manier heb gedaan. 
de ontvangster van deze kaart is dol op yoga en tafeltennis.
ik heb zelf ook in mijn tienerjaren aan tafeltennis gedaan. ik heb ergens nog een prijs van dat ik derde was geworden met een wedstrijd. 
voorkeur was er niet voor kaarten dus heb ik deze kaart gekozen van de groene specht. 
we gaan het afwachten hoe de reactie zal zijn. 

en zo komen we aan het einde van deze postcrossing.
het was even aanpassen maar we hebben het gedaan, met dank aan mijn dochter die even wat hulp heeft geboden.
ik hoop volgende week weer gewoon met een pen te kunnen schrijven, maar ik beloof niks.
het is best gevoelig allemaal en ik wil geen risico nemen dat het gaat openspringen.
een keer een bloedbad vond ik meer dan genoeg. 
ik wil jullie weer bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog ...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...