woensdag 1 september 2021

postcrossing#264

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
niet echt een hele volle deze week.
het is allemaal erg rustig maar dat is ook niet zo heel vreemd als je weet dat vorige week er 2 kaarten op uit zijn gegaan en er verder niks meer was wat onderweg was. 
wel kan ik melden dat de kaart van vorige week uit postcrossing 263, de kaart naar Duitsland zijn bestemming heeft bereikt na een reisje van 2 dagen over 300 km. 

dus gaan we maar gelijk door met de kaart die ik deze week er op uit heb gestuurd.
en dat is deze kaart, de kaart gaat naar Rusland en zal een reisje gaan maken van 2233 km voor het op zijn bestemming is.
de ontvangster is een grote fan van Tolkien en Stephen King. Tolkien kan ik nog waarderen maar King is meer horror en daar hou ik niet zo van.
ze houdt van de zee en vooral de afbeeldingen van vuurtorens.
nou had ik wat strand en zee met deze kaart maar helaas ontbreekt de vuurtoten.
maar hopelijk is de kaart ook zonder vuurtoren leuk genoeg. we gaan het afwachten.

ik had het vorige week wel gehad over kaarten bestellen maar toen ik op de site van postzegelerop.nl kwam kreeg ik het bericht dat ze vakantie hebben en pas vanaf 5 september weer pakketje versturen. 
had dus even geen zin om daar al kaarten te bestellen. 
nu kwam ik bij toeval even bij onze lokale supermarkt en vond daar deze kaarten in het kaartenrek.
niet speciaal iets van ons dorp zelf maar gewoon algemeen Hollands.
maar toch weer 3 kaartjes erbij om te kunnen versturen.

en terwijl wij hier in Nederland van de zomer in de herfst zakken met wind en regen, ben ik al weer aan het kijken voor het maken van leuke postzegels met december.
de kerstzegels, om het zo maar te zeggen.
heerlijk, zo gezellig altijd en ik ben dol om die leuke schattige sneeuwprentjes. 
voor mij persoonlijk is kou geen pretje door de reuma, maar het blijft altijd wel mooi, zo een winters landschap.
voor nu komen we dan aan het einde aan deze postcrossing.
rest mij nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...