woensdag 7 juli 2021

postcrossing#258

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
ik val maar gelijk binnen met nieuwe kaarten. 
deze kaarten komen uit mijn eigen webshop en zijn ook ontwerpen/bewerkingen van mijzelf.
een van de serie kaarten in de shop zijn deze ontwerpen van Star Stable, wie meer op het blog komt heeft misschien wel eens de blogs gezien van Star Stable prietpraat? 
dit is een online paardenspel waar ik over blog en foto's bewerk die ik in het spel heb genomen. 
sommige van deze bewerkingen heb ik nu uitgebracht op kaarten om te versturen.
de kaart van vorige week was er eentje uit deze serie.

dan heb ik ook nog zepeto.
dit is een leuk spel, sociaal netwerk en bedoelt voor entertainment. 
zepeto maakt het mogelijk om foto's te maken met een 3D avatar die op jezelf lijkt. ook is het mogelijk om andere personages te creëren en zo leuke foto's te maken. 
of je kan communiceren met andere gebruikers in werelden waar je elkaar kan ontmoeten (een soort van chatprogramma op je telefoon). 
ik gebruik zepeto meer om afbeeldingen te maken die ik weer deel in blogs of op andere social media bronnen. 
van deze afbeeldingen heb ik nu ook kaarten uit gebracht.
dus mogelijk dat iemand een van deze kaarten in zijn of haar brievenbus gaat krijgen.

verder wil ik de kaarten op mijn webshop wel meer gaan uitbreiden.
ik richt mij ook wel op andere dingen maar kaarten is iets wat mij het meeste trek om te ontwerpen en te verkopen. 
mogelijk dat in de toekomst er nog meer verschillende onderwerpen gaan komen, het is nog even kijken wat is leuk en wat zouden mensen leuk vinden. 
neem anders zelf eens een kijkje in de shop: scooziemouse.redbubble.com

gaan we door met de post van deze week. want er kwam nog meer post bij.
en deze kaart komt uit Rusland en heeft een reisafstand van 2227 km in 16 dagen.
en we gaan naar beter tijd als we gaan kijken naar het coronavirus en alle ellende die we hebben gehad.
dit is zo een voorbeeld er van. de afzendster komt uit Rusland maar was net terug van vakantie uit Cuba, waar ze deze kaart vandaan heeft.
de vakantie was er leuk en ze ze is dol op de zee. ook waren de mensen in Cuba erg aardig.
klinkt als een zeer geslaagde vakantie. helemaal top!

dan dit leuke kaartje kwam ook bij mij op de deurmat vallen.
het kaartje komt uit Duitsland en heeft een afstand van 540 km in 20 dagen gereisd voor ik hem kreeg.
en ik ken! ik kan alleen niet meer op de naam komen van deze tekenfilm die op de Nederlandse tv kwam. 
het waren van die korte filmpje, echt gesproken werd er niet maar ze waren wel heel leuk. ik heb ze vaak genoeg met mijn dochter samen gekeken.
en we weten geen van twee meer hoe dit heten. 
dus dit is zeker een hele leuke kaart, ... maar wat was nou de naam van deze mol? 🤔


en dan de kaart die ik deze week heb verstuurd.
dit kaartje gaat naar Duitsland en zal een reis gaan maken van 502 km.
het was even lastig kiezen welke kaart ik kon kiezen aan de hand van zijn wenslijstje wat kaarten betreft.  
die best pittig was in de "wat-ik-niet-wil" lijst. 
veel keuze had ik niet om te sturen met de kaarten die ik nog had.
maar ik denk dat deze kaart dan het beste was. 
ik woon in Zeeland en dit sluit daar wel op aan, denk dan wel meer de kant op van Renesse en zo, daar vind je dit soort stranden en duinen wel. het is dus meer een algemeen wat Zeeland betreft. 
we gaan het afwachten wat de reactie zal zijn. 

en zo komen we weer aan het einde van deze postcrossing.
ik ga deze week nog nieuwe postzegels laten maken, we hebben er nog 1 van de oranje 'liefs uit Holland' reeks. 
ik weet nog niet welke het gaan worden, dat zien jullie volgende week wel als ik de nieuwe heb.
langzaam aan gaan we ook naar de vakantie toe, het weblog ligt dan twee weken plat.
dat zal zijn van 9 tot 20 augustus 2021. 
jullie kennen het intussen wel, 2 kaart voor en 2 kaarten na de vakantie, zo blijft de teller van 1 kaart per week gelijk. 
dit werk prima zo, dus waarom zouden we dat gaan veranderen. 
rest mij nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...