donderdag 22 juli 2021

kattenstreken#50

met vier katten in huis was het niet saai ... maar helaas hebben we van Rambo afscheid moeten nemen.
maar nu er nog 3 zijn is er nog genoeg om met jullie te delen.
ze blijven hun lieve momenten houden maar soms hebben ze ook nog steeds van die momenten dat je ze uit hun bol gaan.
je kan ze waarschuwen maar dat helpt niet altijd en de dingen die ze deden bleven ze doen tot vervelends toe.
regelmatig heb ik dit gedeeld met jullie en dat blijven we doen, alleen nu van de 3 overgebleven katten.
dit zijn Frodo, Nala en Raya, en dit zijn de verhalen uit hun leventje.

en laat je nog steeds niet misleiden door hun schattige kopjes!

50ste kattenstreken
vandaag kattenstreken nummer 50.
ik kan het bijna niet geloven dat ik al 50 blogs heb kunnen vullen met mijn harige monsters. 
ik heb altijd al katten gehad maar toen ik hier meer begon had ik nooit verwacht dat een paar leuke foto's en een beschrijving van het moment op de foto mensen zo leuk vinden. 
toen was het met Rambo, Frodo en Nala, hier volgt de link naar dat eerste blog van kattenstreken op 25 mei 2017: 


inmiddels is Raya erbij gekomen en hebben we eerder dit jaar afscheid moeten nemen van Rambo. 
maar we zij door gegaan met kattenstreken, en als hebben ze ook wel hun rustige momenten, het blijven een stel leuke, lieve harige monsters. 

in de webshop heb ik spullen staan met het logo wat ook hier onder aan het blog staat.(zonder de namen)
stickers, magneet, kussen, mokken, button of notebooks. niet te uitgebreid.
we zijn nog met wat dingen bezig achter de schermen om foto's te bewerken van Frodo, Nala en Raya en deze uit te geven als postkaarten of zo, maar dat zijn we nog even aan het bekijken. 
zodra we deze kaarten ook gaan laten maken laat ik het jullie weten. 
neem gerust eens een kijkje in de shop, de link naar de shop staat hier rechts op de pagina van het weblog. 
je kunt er van alles vinden, en misschien herken je wel afbeelding die je ergens voorbij heb zien komen op bijvoorbeeld Instagram. 

ongemakkelijk
tja, eigenlijk is dat dubbel op. 
ongemakkelijk om zelf op de foto te staan en ongemakkelijk hoe je ingebouwd zit op de bank tussen de katten. 
maar dit is over het algemeen hoe ik er bij zit als ik tv aan het kijken ben. 
Frodo achter mij op de rugleuning van de bank.
Nala naast mijn op de armleuning van de bank en Raya ligt nu naast mij, maar ligt het liefst op schoot. 
daar heb ik niet altijd zin in en dan gaat ze in de stoel liggen en kan mij dan heel boos aankijken. niet dat dat heel veel indruk op mij maakt, maar ze brengt het wel heel leuk.
de blik is onbeschrijfelijk, en dan moet de hond eens bij je op schoot springen. als blikken konden doden? of dat dan voor mij bedoelt is of voor de hond laat ik even in het midden. 

frodo
Frodo is eigenlijk toch wel een lieverd.
zeker als ik dat vergelijk met Raya, die kan echt een bitch wezen.
de meppen die ze soms uitdeelt zijn niet misselijk. 
gisteravond lag hij bij me en ik zag aan de zijkant van zijn kopje echt de nodige kleine wondjes zitten van Raya. 
de sukkel laat het ook gewoon over zich heen komen en mep niet terug. 
mijn dochter zei al: zal wel denken, beter uit laten razen dan is het snel voorbij dan er tegenin gaan. 
dit kan lang zo gaan, maar op een bepaald moment is hij het weer zat hoe Raya bezig is en mept terug. 
dan is Nala weer degene die zich er in gaat mengen, hij is nog al op Raya gesteld. 
je kan denk ik wel raden hoe het eindigt ... twee vechten katten en Raya loopt er bij weg en hangt het onschuldige slachtoffer uit. 
dit soort moment op de foto is voor Frodo zijn ding, in je buurt en af en toe duwt hij zijn kop in je nek voor een aai. maar even lekker kroelen in je armen vind hij ook niet erg. 
ouwe knuffelkont! 

en zo komen we aan het einde van deze kattenstreken.
volgende maand is er geen kattenstreek i.v.m de vakantie.
wij houden onze vakantie van 9 augustus tot 20 augustus.
de eerste volgende kattenstreken zal zijn op 23 september.
voor nu, high poot van onze 3 monsters, iedereen een fijne vakantie gewenst en graag tot het volgende blog .... 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...