vrijdag 24 januari 2020

starstable prietpraat #3:


StarStable is een online paardenspel voor spelers uit de hele wereld die samen allerlei leuke avonturen beleven. 
elke speler rijdt en verzorgt een eigen paard of meerder, voltooit opdrachten, neemt deel aan competities en maakt deel uit van een episch verhaal.


rijden in stijl
in het winkelcentrum is een nieuwe lading kleren en accessoires ontvangen! 
je vindt deze items ook in de totaalwinkel. 
ze hebben een fraaie dressuurset in zwart-wit, een leuke springset in zwart-rood en een mooie set voor je paard die bij allebei past. 
het leuk is dat je deze spullen kan kopen voor jorvik shillings, maar je kan ze ook kopen met star coins, het is maar wat je zelf wil.
de prijzen liggen met jorvik shilling tussen de 9000 en de 9999js.
inmiddels is de dressuurbak bij Jorvik stallen weg dus zul je even ergens anders een plekje moeten zoeken om in je nieuwe oufit de blits te maken.

schitterende Tinkers
in Valedale staan een paar prachtige nieuwe Tinkers. 
misschien iets om je paardenfamilie toevoegen?  
als je level 6 hebt bereikt kun je er een kopen, dit kan allen met star coins, ze kosten 850 Star Coins per stuk. 
hier zijn nog wat leuke weetjes over de Tinkers:
★ de Tinker is bestand tegen de ijzige kou van de Dinovallei.
(dit geldt overigens niet voor de 1e generatie Tinkers).
★ vanwege zijn zware sokken kan de Tinker geen beenbeschermers dragen.
★ als je hem goed verzorgt, krijgt de Tinker bij ieder kapsel een bijbehorende baard! 
ga naar een paardenstylist en probeer ze allemaal uit. Je kunt voor 19 Star Coins zijn      kapsel op ieder gewenst moment veranderen.

ik zelf heb nog geen Tinker gekocht maar ik denk er nog wel over na om er een te gaan kopen.
maar ik heb wel een connemara , die ik Sweet Monster heb genoemd.
ik vind dit dier geweldig! met dit dier kan ik zelfs de pony race rijden!
ik ben echt helemaal dol op dit dier, geweldig gewoon. met dank aan @michelle_mousetree (instagram account) die mij over deze beestjes had verteld.
ik moet wel eerlijk bekenen dat ik een paar paarden heb weg gedaan.
zo heb ik Gray Prince (jorvik pony) verkocht, Crazy Rebel (ijslander) heb ik ook verkocht en ik heb afscheid genomen van Baby Angel (morgan).
zij was mijn eerste paard uit de horses app. maar in tegenstelling tot hoe de paarden nu zijn vond ik haar er niet meer tussen passen en ik reed bij nooit meer er op dus heb ik de keuze gemaakt haar te verkopen.


update deze week: 
het Fort Pintaplein omgetoverd en het ziet er nu nog gezelliger en groener uit.
ook de winkels in Fort Pinta zijn helemaal vernieuwd. los van het nieuwe uiterlijk.
ze hebben nu dezelfde soort winkels nu bij elkaar gegroepeerd zodat je gemakkelijker je uitrusting en kleding kunt vinden. ga vooral even langs in alle winkels zodat je weet welke items je waar kunt kopen.
een andere veranderingen is de sluiting van schoonheidssalon Sunshine. 
hun spullen en producten zijn overgenomen door de tweede salon in Fort Pinta, met Huid en Haar. 
deze salon heeft nu ook een nieuwe etalage die ze ook bij de andere salons gaan toepassen.
als ze dan de salons gaan aanpassen, krijgen we dan ook nieuwe haartstijlen?
we wachten het af.

nieuwe race
tijdens een bezoekje van de dierenarts kreeg de geliefde burgemeester van Fort Pinta te horen dat hij een niet zo goede conditie had en flink moet gaan bewegen. 
James komt meteen in actie en vraagt jou om een persoonlijke trainer voor burgemeester Peanut te zoeken. 
als jij James, maar vooral burgemeester Peanut helpt, speel je een gloednieuwe, permanente race in Fort Pinta vrij. 
deze race kun je alleen vrijspelen als je Star Rider bent en de missie hebt voltooid waarin je voor het eerst Ricky Winterwell in Epona tegenkomt.

de volgende prietpraat hangt een beetje af van wat voor updates Star Stable doet of heeft.
prietpraat video's van het youtube kanaal van Marouscha (Michelle Mousetree) ligt op advies van youtube zelf nog steeds stil tot er meer duidelijkheid is over de COPPA wet.
er zijn nog wat onduidelijkheden over de regels van game video's.
maar via de instagram acounts worden gewoon nog foto's geplaats, je kan ons vinden onder de namen @malin_hawkstorm en @michelle_mousetree.


tot het volgende blog .... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...