woensdag 27 november 2019

postcrossing#178

hallo, het is woensdag, het midden van de week en dat betekend dat vandaag weer een blog van 📫postcrossing is.


in 2016 begon ik met postcrossing en inmiddels is mijn eerste boek met kaarten bijna vol.
er zitten nu 182 kaarten in en wat komt er nog bij voor het einde van het jaar?
mijn eerste kaart die ik stuurde ging toen naar Rusland en mijn eerste kaart kwam ook uit Rusland.
ik heb nog plaats voor 9 kaarten in dit boek maar ik denk dat ik nog de kaart die komen en de kaart met een datum van 2019 er in stop en dan over ga naar het nieuwe boek.
die heb ik al, iets meer kleur dan de eerste.
het eerste boek bevat dan kaarten van 2016 tot 2019, en in het nieuwe boek gaan dan de kaarten komen vanaf 2020.
op naar weer 3 jaar van kaarten ontvangen en versturen zal ik maar zeggen.


gaan we door met ontvangen post.
afgelopen week kreeg ik dit kaart.
de kaart komt uit Rusland en heeft een afstand van 8342 km in 32 dagen afgereisd.
de afzendster gaat binnenkort naar Korea toe, ik wens haar een fijne tijd daar.
ik kreeg ook de vraag in welke landen ik ben geweest.
tja, niet zo veel, Frankrijk voor de vakantie in Euro Disney en verder ben ik nog wel eens een dagje in België of Duitsland geweest.
dan was er ook nog een kaartje op zijn bestemming aan gekomen.
de kaart van vorige week, een kaartje naar Duitsland heeft zijn bestemming bereikt, de reis van 482 km is in 6 dagen afgereisd.

en dan de kaart die ik deze week er op uit heb gestuurd.
dit kaartje gaat naar Tsjechië. de kaart zal een afstand van 897 km gaan afreizen.
van de wenslijst heb ik wat dingen samengevat in één kaart.
dieren, natuur en steden. dier: de koe, natuur: de bloemenvelden en de morgenmist, en dan tenslotte stad: de gracht uit Amsterdam.
beter kun je het niet hebben dan 3 in 1, ik hoop dat de ontvanger er blij mee zal zijn.

en zo zijn we alweer aan het einde van postcrossing van deze week.
het is nog iets meer dan 3 weken tot aan de vakantie.
ik denk dat volgende week, afhankelijk van waar de kaart naar toe gaat, de eerste kerst-kaart op de brievenbus gaat.
langzaam beginnen we hier de kerstversieringen in huis aan te brengen.
de boom wachten we nog even mee omdat we hier ook nog het Nederlandse kinderfeest Sinterklaas hebben.
we zijn er nog tot vrijdag 20 December, vanaf 21 Decenber 2019 tot 5 januari 2020 houden wij dan vakantie.
wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot volgende week ...












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...