woensdag 20 november 2019

#postcrossing#177

hallo, en welkom bij een nieuwe 📫postcrossing.
en deze week is er echt niks te melden.
ik heb niks geen kaarten gekregen en ook naar jullie toe heb ik niet zo heel veel te vertellen.
over de vakantie weten jullie al, dus om daar wee over door te draven vind ik wat overdreven.

postcrossing van deze week is afgelopen zondag al geschreven maar de kaart heb ik maandagochtend pas bij de brievenbus gebracht.
ik heb het deze week even wat druk, vanavond heb ik een uit naar het locale tuincentra waar ze een kerstavond hebben.
the most wondeful evening, een avond gevuld met proeven van hapjes en drankjes, en ideeen op doen om jouw kerst gezellig en leuk te maken.
speciale gast vanavond is Maik de Boer, een Nederlandse stylist.
die hoop ik vanavond wel tegen te komen en even leuk mee op de foto te gaan.
ik ga samen met mijn dochter, dus dat is altijd al gezellig.

nou, ik zei het al dat ik deze week niks had ontvangen maar er was nog wel één kaart aangekomen wat ik had verstuurd.
het gaat om het kaartje uit postcrossing 174, een naar Rusland en deze is na een reis van 21 dagen over 2429 km aangekomen op zijn bestemming.
en dat was het dan al weer, gaan we door met de kaart die ik heb verstuurd deze week.


dit kaartje is afgelopen maandag op de post gegaan naar .... Duitsland.
de kaart zal een afstand van 482 km gaan reizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
de ontvanger had geen voorkeur van wat hij (hint) wilde ontvangen maar wilde graag wat meer weten over mij en mijn leven.
tja, of ik een heel interessant leven dat denk ik niet maar ik heb wat vertelt over waar we wonen, onze huisdieren en wat we in onze vrij tijd zo al doen.
ook weer niet te uitgebreid want de schrijfruimte is niet zo heel groot op een kaart.
ik hoop dat het genoeg was/is? we horen het vanzelf wel terug (of niet)

ik zei het in het begin al, deze week even geen overdreven lange postcrossing.
meer als dit heb ik echt even niet te melden.
maar je weet nooit wat er aankomende week allemaal nog binnen kan komen zodat volgende week iets meer gevuld is.
we hebben nog 4 weken te gaan tot aan de vakantie, zul je net zien dat de komende weken het rustig blijft en tijdens de vakantie mijn mailbox weer vol loopt met kaarten.
het zou niet de eerste keer zijn als dat gebeurd.
maakt ook niet uit, ik vind het nog steeds leuk.
rest mij nog om jullie te bedanken en graag tot volgende week ....










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...