woensdag 6 november 2019

#postcrossing#175

hallo, 
het is weer woensdag en jullie weten wat dat betekend: 📫postcrossing!
en hoewel er wat kaartjes zijn binnen gekomen was het een rustige week.
inmiddels heb ik de boel voor de kerst vakantie uitgewerkt.
ik heb er twee gemaakt die voorbij kunnen gaan komen, dit is er een van:



voorgaande jaren deed ik het tweetalig maar dit jaar alleen in het Engels.
dus nog even voor de herhaling: de kerstvakantie is van 21 december tot 5 januari 2020!
en we zijn er sneller dan je denkt! het is nog 6 weken tot aan de kerst.

gaan we door met waar het om gaat postcrossing!
en ik zei het al, er waren wat kaartjes binnen gekomen.

ik had dus een blije mailbox, ik zelf was er ook blij mee. 
dit leuke kaartje komt uit Polen en heeft een afstand van 795 km afgelegd in 10 dagen.
met Halloween van vorige week nog in ons hoofd vond ik persoonlijk dat dit kaartje wel iets Halloween-achtig heeft met de heksen die rond de toren vliegen.
helaas kan ik over de afbeelding verder niks melden om dat over de informatie van de tekening stickers zitten geplakt.
maakt ook niet uit, ik vind hem erg leuk. ik hou wel van dit soort dingen.


en dat deze kaart kwam ook binnen rollen.
helaas wat verkreukeld maar ik heb die er redelijk uit kunnen krijgen. tja, niet alle postbezorgers zijn netjes.
de kaart komt uit Duitsland en heeft een afstand van 208 km afgelegd in 10 dagen.
maar de afbeelding is van Yaki Point in de Grand Canyon.
en die Grand Canyon vindt je in Amerika en waar ben ik dol op: Amerika, en met name Los Angels. en wees nou eerlijk, dit is toch iets waar je van zou genieten als je dit mee mocht maken? ik heb deze kaart dan ook een like gegeven als één van mijn favorieten.


en ik heb deze week dit kaartje op de brievenbus gedaan.
dit was afgelopen zondag al, ik had voor maandag even een druk programma dus het blog van postcrossing had ik zondag al op orde gebracht.
goed, dit kaartje is onderweg naar Frankrijk, en zal een afstand van 724 km gaan afreizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
van de wenslijst aan kaartjes had ik niks dus ik hoop dat deze net zo leuk is.
het zijn misschien geen dolfijnen maar dit leeuwtje deed mij wel heel erg aan Simba denken van de lion king.
misschien ook wel leuk om te ontvangen? we gaan het afwachten.

tja, we zijn alweer bij het einde van deze week.
ik heb verder geen mededelingen voor jullie, alleen dat we er volgende week weer zijn met een nieuwe postcrossing.
bedankt voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog ....










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...