woensdag 27 maart 2019

#postcrossing#146

hallo, en welkom bij een nieuwe 📫postcrossing.
hoewel? dat klinkt nog al hoopvol op een goed gevulde editie maar dat is helaas niet zo.😥
het is een beetje slap op het moment wat het ontvangen van kaarten.
er is genoeg verstuurd en ook inmiddels aangekomen maar ik heb zelf nog niks ontvangen.
ik vrees dus dat dit wederom een korte postcrossing gaat worden.

laat ik dan in ieder geval beginnen om te vermelden dat er twee kaarten zijn aangekomen op hun bestemming.
om te beginnen de kaart van vorige week, postcrossing 145, deze ging naar Duitsland. de kaart is na 6 dagen aangekomen op zijn bestemming.
en dan een kaart uit postcrossing 142, deze ging naar Rusland en heeft 28 dagen er overgedaan om zijn bestemming te bereiken.

dan is er nog een kaart onderweg, uit postcrossing 144, deze ging naar de USA. de kaart is nu  16 dagen onderweg.
en daar komt er vandaag nog een bij en ik persoonlijk had nog nooit van dit land gehoord. ik heb het serieus moet opzoek via Google.

deze kaart gaat namelijk naar ... Latvia.
ik kan mij voorstellen niet niet gelijk een belletje van herkenning gaat rinkelen.
Latvia, is een Baltische regio van Noord Europa.
Latvia, officieel de Republiek Letland, wordt sinds zijn onafhankelijkheid van Letland aangeduid als een Baltische Staat.
het ligt begrensd door Estland in het noorden, Litouwen in het zuiden, Rusland in het oosten en Wit_Rusland in het zuidoosten.
zo als ik al eerder zei, ik heb het opgezocht via Google.
ik had er nog nooit van gehoord!
maar deze kaart gaat dus daar naar toe. de kaart zal een afstand van 1582 km afleggen voor dat het zijn bestemming heeft bereikt.
we gaan het afwachten. van de meeste plaatsen heb ik inmiddels wel een idee hoe lang een kaart er over doet, maar deze is nieuw voor mij. zo als ik al zei: we wachten af.

en zo zijn we alweer bijna aan het einde voor deze week.
mijn oog viel nog even op de datum en zag dat op 6 april 2019 het alweer 3 jaar geleden is dat ik met postcrossing ben begonnen.
nee, ik doe er niks speciaals voor. wel ben ik nog aan het werk om een speciale kaart te ontwerpen voor postcrossing en het 10 jarige bestaan van het weblog in 2020.
ik dacht dat wel even te doen maar dat valt even tegen, er gaat iets meer werk in zitten dan verwacht.
maar we komen er wel.
wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot volgende week ....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...