woensdag 20 maart 2019

#postcrossing#145

hoi hoi,
het is weer woensdag en jullie weten wat dat betekend:📫postcrossing!

kaarten heb ik de afgelopen week niet ontvangen.
het is erg rustig momenteel wat postcrossing betreft.
dat is op zich niks nieuws, we weten dat dat kan gebeuren.
maar dat maakt het ook gelijk wel spannend.
als de postbode dan komt zit je bijna vol spanning te kijken of er iets bij zit voor jouw, en dan bedoel ik niet te rekeningen!
maar goed deze week was het dus wederom rustig, gaan we maar gelijk door met de kaart die ik deze week heb verstuurd!

en deze kaart gaat naar  .... Duitsland!
deze kaart gaat een afstand van 639 km afleggen voor die erg door de brievenbus gaat komen.
de ontvanger is een avontuurlijk persoon, niet alleen spreek hij (hint!) verschillende talen maar reist ook graag per fiets door verschillende land om zo veel mogelijk te kunnen ontdekking van het land.
daar naast het het een liefhebber van tekeningen,schetsen en schilderijen gemaakt met waterverf.
nou, verrassen met een kaart van eigen tekenen kunsten wilde ik heb niet aan doen, ik ben niet zo goed daar in. ik werk makkelijker met verschillende programma's om dingen te maken.
maar ik denk dat deze jonge hond wel in het rijtje past van zijn verzoek "artwork" en "kleurrijk".
we wachten het af wat zijn reactie zal zijn op de kaart.

dan heb ik de afgelopen week nog nieuwe logo's gemaakt voor onder het blog.
wederom voor het postzegel logo gekozen met andere afbeelding er in.
het logo van deze week heeft voor mij een bijzonder tintje.
ik maak vaak dingen voor het weblog met IMVU en heb via dit programma een karakter ontworpen dit karakter is al vanaf 2010 verbonden aan het weblog.
IMVU is eigenlijk een wereld wijd 3D chat programma maar daar gebruik ik het niet echt voor, mijn dochter heeft inmiddels ook een IMVU 3D karakter.
en dat heeft er voor gezorgd dat ik deze afbeelding heb kunnen maken.
en daar mee komen we dan ook aan het einde van postcrossing van deze week, weinig nieuws maar we hebben weer wel een kaartje erop uit gestuurd.
bedank ik jullie weer voor jullie aandacht deze week en graag tot volgende week ...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...