woensdag 13 maart 2019

#postcrossing#144

hoi hoi,
het is weer woensdag en jullie weten wat dat betekend:📫postcrossing!
vorige week had ik even een kort break, even weer wat rust in het lijf creëren.
postcrossing ging wel gewoon door maar verder heb ik het rustig aan gedaan, nou ja 🤔, een beetje dan. ik had nog wat kleine dingen om te doen.
de zolder is weer verder uit gezocht en er staat in tussen een grote berg wat naar de stortplaats kan.
tijd om mijn maatje eens te vragen langs te komen met het aanhangwagentje om de boel weg te brengen.

kaarten heb ik de afgelopen week niet ontvangen.
de teller van versturen staat momenteel gelijk, zowel verstuurd als ontvangen staat op 147 kaarten.
bij de verstuurde kaarten kunnen we er nog twee extra bij optellen, deze zijn nog onderweg.
uit postcrossing 142 ging een kaart naar Rusland en deze is nu 16 dagen onderweg.
en de kaart van deze week, daar meer over.

vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging, en deze kaart is aangekomen op zijn bestemming.
de kaart heeft na 5 dagen 499 km te hebben gereisd de juiste brievenbus gevonden.

gaan we gelijk door naar de kaart van deze week.
deze kaart gaat naar ... de USA.
de kaart zal een afstand van 7898 km gaan afreizen.
en ik gok aan het adres te zien dat de letters TX voor Texas staan.
hierbij gelijk dus een kleine tip.
de ontvangster had een erg leuk lijstje staan met een thema die per maand zou kunnen sturen.
voor de maand maart stond konijnen maar dat had ik helaas geen kaarten mee.
maar gelukkig was het ook goed als je een andere kaart zou sturen.
vandaar deze kaart in de vorm van een Amsterdams grachtenhuis met de afbeelding van de westertoren tussen de huizen door.

tja, hier mee zijn we eigenlijk alweer een heel eind aan het einde van postcrossing voor deze week.
deze keer heb ik weinig verder te melden.
de voorraad kaarten was al aangevuld, en er waren geen kaarten op de deurmat gekomen dus daar viel ook weinig over te zeggen.
blijft het dus bij die ene kaart die ik deze week op de brievenbus heb gedaan.
wil ik jullie toch bedanken voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...