donderdag 16 juni 2022

kattenstreken #60

nu er nog 3 zijn is er nog genoeg om met jullie te delen.
ze blijven hun lieve momenten houden maar soms hebben ze ook nog steeds van die momenten dat je ze uit hun bol gaan.
je kan ze waarschuwen maar dat helpt niet altijd en de dingen die ze deden bleven ze doen tot vervelends toe.
regelmatig heb ik dit gedeeld met jullie en dat blijven we doen, alleen nu van de 3 overgebleven katten.
dit zijn Frodo, Nala en Raya, en dit zijn de verhalen uit hun leventje.

en laat je nog steeds niet misleiden door hun schattige kopjes! 


ren, springen, vliegen en weer doorgaan! 
dit is de beste omschrijving die ik kan geven over de staat waarin mijn momsters af en toe zijn.
ik heb er niet echt foto's want daar gaat het allemaal te vlug voor maar het komt er hier op neer: Raya moet Frodo niet dus begint te piepen als hij in de buurt van haar is, waarop Nala naar hun toekomt. Frodo snapt er niks van en Raya piept nog een keer en met Frodo en gaat er als een speer vandoor. Frodo snapt er nog steeds niks van en wordt dan vol besprongen door Nala. die liggen een tijdje te vechten en vervolgens sprinten ze weg. 
eerst Nala, frodo daar achteraan, van boven terug naar beneden en zo achter elkaar. ergens daar tussen in schiet Raya ook nog voorbij, haar rol in de achtervolging is onduidlijk en dan ... is het op eens ook klaar. 
en ongelooflijk ... dan liggen Frodo en Nala samen op de vensterbank uit te rusten. 
daar heb ik dan wel weer een foto van. 

vliegenmepper
ik hoef niemand uit te leggen wat een vliegenmepper is en wat je er mee doet ... toch? 
nou Nala weet er ook wel raad mee. 
de foto is misschien niet de beste maar het mag duidelijk zijn dat Nala er een spelletje van maakt om de vliegenmepper te vangen. 
ik heb er zo een in de vorm van een handje en als je dan langs de bank gaat schuiven wil hij deze zeker wel proberen te pakken.
nu is hij dan relaxed en vind het prima, maar als ik werkelijk door de kamer loop te jagen met de vliegenmepper op vliegen en ze dood mep is hij er niet zo relaxed bij. dan duik hij er toch wel even voor weg. 
ik geef eerlijk toe dat ik wel eens dreig met dat ding maar echt slaan doe ik niet. 
de rest moet niks hebben van de vliegenmepper, ook niet op deze manier als een spelletje. 

serieus? 
dit moment heeft mij dochter op de foto gezet.
zij was met spotify wat maf aan het doen met muziek, maar dan muziek waar van je je afvraagd waarom zou je dit luisteren? 
bijvoorbeeld K3, en dan bedoel ik de nieuwste K3. iets met bananen en mango ... hoe dan ook, Frodo kan deze muziek denk ik ook niet echt waarderen. 
de blik ... dit is toch geweldig? 
hij heeft ook werkelijk een tijdje daar zo gezeten en bleef zo kijken naar mijn dochter. 
ik denk dat wel duidelijk is dat Frodo geen fan is van K3 muziek. 
ik kan hem nog geen ongelijk geven ook, dat K3 is zo ver uitgemolken dat het ook niet meer leuk is. 


en zo komen we aan het einde van deze kattenstreken.
volgende maand hebben we er nog eentje en dan slaan we even een maand over in verband met de vakantie. 
onze vakantie is van 01 tm 14 augustus 2022
grote plannen hebben we niet, misschien nog een dagje eropuit maar s'avonds gewoon thuis bij de beestjes. 
namens de katten clan weer een high poot en graag tot het volgende blog ... 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...