woensdag 12 mei 2021

postcrossing#250

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
deze week is het alweer het 250ste blog van postcrossing.
en dat over 5 jaar genomen. 
wie had ooit kunnen bedenken dat er zoveel blogs zouden gaan komen? ik niet in ieder geval. 

afgelopen week was het wat rustiger dan de weken hiervoor. 
toen was er best veel post binnen gekomen, dat viel deze week mee.
toch heb ik nog een kaartje ontvangen.
dit kaartje komt uit Rusland en heeft een reis van 5433 km in 21 dagen achter de rug.
veel informatie kan ik niet geven over deze kaart.
buiten een groet en de tekst om elke dag met vreugde in je hart te ervaren en te blijven lachen stond er verder geen beschrijving op deze kaart.
ik heb ook niet via google kunnen achter halen of deze kaart nog uit een bepaalde serie komt.
via het account heb ik wel gevonden dat de afzendster postcrossing doet sinds mei 2019.
dat ze nog heel veel mooie jaren met postcrossing mag beleven.
ik heb dat zeker ervaren de afgelopen 5 jaar.

en dan hadden wij afgelopen week het bericht dat de kaart uit postcrossing 247, naar de USA zijn bestemming heeft bereikt. een kaartje met tulpen erop, de ontvangster van de kaart heeft zelf ook tulpen in haar tuin, helaas waren er niet zoveel opgekomen dit jaar. 
ook de kaart van vorige week naar de United Kingdom heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 253 km in 5 dagen. 
dat betekend dat er nog één kaart onderweg is en dat is de kaart uit postcrossing 248 naar Canada. 

gaan we daar vandaag snel een kaartje bij doen en dat is deze geworden.
dit kaartje gaat naar Rusland en zal een reis gaan maken van 2040 km.
de ontvangster van deze kaart had wel een goed punt over een hobby: ieder mens heeft wel iets wat hem of haar bezig houdt, zonder een hobby zou het leven erg saai zijn.
haar hobby is vollybal.
met het krijgen van kaarten ziet ze graag dingen van je eigen land: gebouwen, kleding, voedsel. maar voor afbeeldingen die jezelf ook leuk vind.
nou dan zit ze bij mij wel goed, ik koop al mijn kaarten op de afbeelding omdat ik die leuk vind of mooi.
we gaan dus afwachten wat ze van deze kaart gaat vinden.
deze bevat alles wel wat Nederland kan omschrijven.




en zo zijn we aan het einde van een iets minder volle postcrossing.
maar dat maakt verder niet zo veel uit. we weten inmiddels dat er geen voorspelling valt te doen hoeveel post je kan krijgen in een week.
ik heb het afgelopen week dan ook wat rustig aan gedaan, mede ook omdat ik met het uitbrengen van mijn eerste boek, 'welkom in Cottonshall' even buiten mijn comfort zone moest. een interview met de lokale krant. 
het hoort erbij maar ik was behoorlijk zenuwachtig. en toch, toen ik voor de lokale radio werkte vond ik interviews doen en zo leuk, maar er nu zelf het onderwerp zijn is toch hele anders.
wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog ....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...