donderdag 6 mei 2021

'Welkom in Cottonshall' nu te koop

mijn boek 'Welkom in Cottonshall' is gepubliceerd!
na veel uren van zwoegen achter mijn laptop, de nodige - tijdelijke - writers blocks en wat 'geniale ingevingen' is het nu eindelijk klaar en ik ben er ontzettend trots op!
ik heb mijn boek uitgegeven via Mijnbestseller.nl en daar is het onder andere ook te koop.

mijn naam is Linda. Ik ben de schrijfster achter het weblog scoozie-mouse.blogspot.nl onder de naam scoozie73. Op 22 juli 2010 ben ik met het weblog begonnen en doe dit nog steeds, ik hou van schrijven. Ik deel verschillende dingen, vaste blogs als postcrossing, maar ook één keer per maand een blog over mijn harige kattenvrienden hier in huis.

hieronder staat een korte omschrijving van mijn boek:

in een reeks van korte verhalen maak je kennis met de bewoners van het vriendelijke dorpje Cottonshall.

vriendelijke mensen die altijd voor elkaar klaar staan en je met open armen ontvangen.

maak kennis met een aantal van deze bewoners, hun dagelijkse zorgen en liefdesproblemen.

maak kennis met Jade Campbell, die dankzij een vondeling de dierenarts Josh Adams beter leert kennen.  

Nora Campbell, Jade's oma kent een goed leven, maar ook verdriet.

de knappe dorpsdokter Jaxon Aldrett zoekt zijn geluk op een datingsite en de mondige Madison Schneider van de Cotton’s Shanty heeft een geheim die ze liever niet deelt.

laat je verrassen door de opstandige Tibby Jamerson en haar levensverhaal. 

ook Adam Nichols heeft ook geen makkelijk tijd gehad maar daar lijkt verandering in te komen. 

en Dylan Coleman moet door een ongelukje zijn toekomstplannen veranderen.


'Welkom in Cottonshall' is een serie van korte verhalen die opvolgende toch een beetje één geheel vorm.

ooit stond ze ook op deze website maar een tijdje terug heb ik ze er af gehaald.

maar misschien had je toen al gelezen.

het boek bevat de vernieuwd versie van de verhalen, met aanpassingen die er zijn gedaan.


voor nu ben ik al heel blij dat ik de afgelopen jaren via mijn blog heb kunnen schrijven.

met leuke,grappige dingen maar de dingen recht uit mijn eigen leven.

ik ben iedereen dankbaar voor hun tijd en bezoek aan mijn weblog, en hoop hier nog lang door mee te mogen.

daarnaast hoopte ik met verhalen te schrijven mijn eigen droom ook waar te kunnen maken: een eigen boek(en) uit te geven!

En toen vond ik deze uitgever en ik dacht waarom ook niet.

Wie niet waagt komt nooit een stap verder komt!


hopelijk heb ik hiermee jullie interesse kunnen wekken in mijn boek.

of klik op link die je kan vinden hier rechts op de weblog-pagina.
mocht je het boek gekocht hebben of gaan kopen, dankjewel en veel lees plezier.  

tot het volgende blog ... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...