woensdag 30 januari 2019

#postcrossing#138

hallo,
het is woensdag en dat betekend postcrossing 📫 hier op het weblog.
en ik val gelijk met de deur in huis!

voor wie buiten postcrossing ook nog andere blogs lezen van mij hebben het misschien al kunnen lezen.
maar het gaat momenteel niet zo goed met mijn dochter en alle zorgen rond haar rug.
zijn heeft een scoliose, dat betekend dat de rug scheef staat en ze heeft hier veel last van.
we hebben in het verleden al de nodige ziekenhuis bezoekjes gehad en weer krijgen weer een reeks aan bezoeken.
dit keer moet er worden vast gesteld of zij in aanmerking komt voor een operatie.
voor nu ga ik even verder hier over niet in details treden. maar wees vrij om het op te zoeken op internet hoe ze te werk gaan bij een operatie van scoliose om de rug rechter te zetten.
ik kan wel zeggen dat als zij werkelijk wordt geopereerd ik tijdelijk even een stapje terug moet gaan doen wat het weblog betreft.
dat betekend dat om te beginnen ik de week dat zijn in het ziekenhuis ligt ik het blog, ook postcrossing, voor een week plat gooi als een soort van vakantie.
de regel van hoe ik dan te werk ga is wel bekend, twee kaarten voor en twee kaarten er na.
eenmaal thuis kan ik wel weer gewoon door gaan, mede omdat postcrossing iets is wat mijn dochter ook leuk vind en een leuke afleiding kan zijn voor haar.
voor nu zijn het eerst nog even de nodige bezoeken aan het ziekenhuis en we horen vanzelf hoe het verder zal gaan.
maar bij deze weten jullie het ook even, dus is er even geen postcrossing blog dan weet je waarom.

gaan we terug naar waar het hier om draait: kaartjes sturen en ontvangen!
vorige week kwam het bericht dat de kaart uit postcrossing 133 naar Rusland is aangekomen.
na een reis van 2392 km is deze na 44 dagen aangekomen op zijn bestemming.
en een paar dagen later had ik de berichten dat er nog twee kaarten waren aan gekomen.
de kaart van vorige week, postcrossing 137 naar Duitsland was na 4 dagen 300 km te hebben gereisd op zijn bestemming aan gekomen.
in postcrossing 136 ging er ééntje naar de USA en die is na 5670 km te hebben gereisd in 11 dagen op zijn bestemming aangekomen.
deze dame die de kaart heeft ontvangen was erg blij er mee. een warm welkom na in de mailbox tussen alle rekeningen het leuk kaartje te vinden.
ik ken het gevoel, rekeningen horen erbij maar een kaartje er tussen maakt het toch net wat leuker als je je post gaat pakken.

deze week gaat er kaartje afreizen naar ... Rusland.
en dat is dit kaartje!
het gaat een afstand van 5104 km af leggen voor het op zijn plaats van bestemming zal zijn.
het is een redelijk simpel kaartje met hier op de afbeelding van de Nederlandse kaart waar alle hoofdsteden per provincie op staan.
ik hoop dat ondanks dat het simpel is de 2de jaars student filoloog het leuk gaat vinden. een kleine stukje topografie valt gelijk in het niets bij deze studie van haar ... even een kleine hint.
we gaan het afwachten.

en zo komen we aan het einde van postcrossing van deze week.
mochten er dus verandering zijn weten jullie een klein beetje hoe het komt.
ik denk dat jullie dat ook wel begrijpen.
hoe wel schrijven een leuke afleiding kan zijn denk ik niet dat ik mijn hoofd er 100% bij kan houden als je weet dat je kind in het ziekenhuis ligt en de omstandigheden er rond.
en om nou bij haar bed te gaan zitten met de laptop ... nee, doe maar niet.
ik hou jullie op de hoogte als er veranderingen gaan komen.
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag tot volgende week ...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...