woensdag 19 september 2018

#postcrossing#121

hé, leuk dat je er weer bent!
het is woensdag en dat betekend postcrossing hier op het weblog.

vorige week liep de planning iets anders dan de bedoeling was.
het was een behoorlijke drukte geweest met kaarten die ik had gekregen, ik had er 8!
het blog stond dan behoorlijk vol en om het niet nog voller te maken had ik de beloofde twee kaarten die na mijn vakantie zouden worden op gestuurd even omgedraaid met deze week.

hoe zat het ook alweer?
voor de vakantie stuurde ik er twee, daarna had ik twee weken vakantie.
na de vakantie zou ik er weer twee versturen.
op die manier blijft de teller van 1 kaart per weer gelijk.

postcrossing is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
1. je vraagt een adres op en schrijft die persoon een kaartje.
2. doe hem op de brievenbus en dan wachten tot je bericht heb dat deze persoon de kaart heeft gehad.
3+4. als je een kaartje krijgt registreer je die, dan weet de afzender dat je de kaart heb gekregen.
dat is is het in 4 stappen.
meer kun je terug vinden op:

https://www.postcrossing.com/


oké, dan nu de beloofde twee kaarten zo dat bij mij de teller van één kaart per week weer wat gelijk komt.
deze kaart is naar Finland gegaan.
de kaart zal een afstand van 1580 km afleggen voor de ontvangster hem heeft.
kaarten die de omgeving weergeven zijn er niet echt van onze dorp maar ik hoop dat deze strand-kaart een klein beetje weer geeft dat we in de buurt van stranden wonen. die zijn er genoeg te vinden in deze omgeving.
dit soort beelden vindt je vooral bij de wat grotere stranden in de omgeving van Vlissingen.

en dan was er nog een tweede kaart die er op uit ging.
deze kaart gaat naar Rusland. de kaart zal een afstand van   afleggen.
kaarten met het thema zee was een van de vragen en ik denk dat deze kaart met strandbeelden daar wel op aan sluit.
alles wat hier op staat hebben we hier wel, zeehonden, zeemeeuwen, schelpen en boten. die hebben we genoeg met 3 jachthavens binnen de 15 km van waar ik woon.

zo! mijn belofte is weer nageleefd.
en daarmee is het vanaf volgende week weer gewoon één kaart per week.
en hierbij wilde ik het eigenlijk maar even laten. zo wel ik als mijn dochter liggen al een paar dagen ziek op de bank of op bed.
echt menselijk voel ik me niet maar wel even doorgezet om de blogs voor deze week af te ronden.
ik wil jullie dan ook weer bedanken voor de aandacht, ik duik mijn bed weer in en graag tot volgende week ....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...