woensdag 18 september 2024

postcrossing#402

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. 
Wat een omslag in het weer deze week, het was koud en nat, echt herfstweer.
Voor nu lijken we weer wat beter nazomerweer te krijgen en dat vind ik opzich niet heel erg. 
Met temperaturen rond de 20 graden is het overdag heerlijk. Dat het in de avond en nacht weer afkoelt tot onder de 10 graden is minder en dat merk je echt wel als je in de ochtend uit je bed stapt. Het is toch wel koud, maar niet koud genoeg om de kachel al aan te zetten. 

Vorige week heb ik nog iets gedaan wat niet op de planning stond, maar ik kon het niet laten. 
Ik was nog even op de website van www.postcardsfromessie.nl gaan kijken en kwam daar weer wat leuke dingen tegen.
Een paar leuke Halloween kaarten, die kan ik volgende maand wel gebruiken en een hele leuke set van kerstkaarten. 
Deze zullen nog even moeten wachten maar vanaf 27 november tot 18 december komen deze aan de beurt. 
En jullie weten het intussen wel, 18 december is de laatste postcrossing voor de vakantie, dus dan gaan er twee kaarten uit. 
Nog leuke postzegels laten maken om op deze kaarten te plakken en wat betreft de kerstperiode zijn we rond. 
Ik zei al dat het niet gepland stond, maar Essie heeft gewoon erg leuke dingen in haar webshop. 
Ik heb ook nog twee rolletjes washi tape gekocht, een met een herfst patroon en een met pinguïns, leuk voor de winter. 

Verder was het een hele rustige week, er was geen post van postcrossing. 
Wel is er post van mij op zijn bestemming aangekomen. 
En dat is de kaart van vorige week, postcrossing 401, een kaart naar Duitsland en deze is na een reis van 705 km in 5 dagen op zijn bestemming aangekomen.

En ook deze week heb ik een kaartje op de brievenbus gedaan. We beginnen deze week ook met de nieuwe reeks postzegels. 
De kaart van deze week gaat naar de USA en zal een reisje gaan maken van 8547 km voor het op zijn bestemming is. 
En de ontvanger van deze kaart is in dezelfde maand en jaar als ik met postcrossing begonnen, april 2016.
Zijn hobby's zijn tekenen en schilderen, video games en bordspellen spelen, films en series kijken en hij is dol op alles wat met NASCAR te maken heeft. 
Zijn drie favoriete coureurs zijn Martin Truex Jr., Joey Logano en Chase Elliott.
Ik ken helemaal niks van NASCAR, ik geef helemaal niks om sport. 
In de keuze van kaarten was hij makkelijk, hij is met alles blij. Ik heb gekozen voor deze herfstkaart. De herfst begint nu langzaam wel op gang te komen hier in Nederland. De bladeren beginnen van de bomen te vallen en andere beginnen te verkleuren. De temperaturen zijn overdag nog redelijk, maar in de avond en nacht is het echt wel koud. 
We gaan het dus verder even afwachten hoe de reactie zal zijn op de kaart. 

En dat was het dan alweer voor deze week. 
Aankomend weekend ben ik een paar dagen naar Den Bosch. Even gezellig een weekend met mijn BFF doorbrengen. 
Geen idee wat we allemaal gaan doen, maar als we de stad in gaan zal ik zeker kijken voor leuke kaarten. 
Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog … 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken #82

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...