woensdag 8 mei 2024

postcrossing#385

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
Geen heel lang blog dit keer maar er was ook verder geen post deze week. 
Ik kan jullie alvast wel zeggen dat de gehele maand augustus het blog beperkt is wat blogs betreft. Dit omdat ik deze maand mijn vakantie heb.
Postcrossing werkt weer zoals altijd hetzelfde, op 7 en 28 augustus komen er blogs online van postcrossing en hierin gaan dan twee kaarten eruit. 
Er kan misschien nog een GameTalk online komen, maar dat is dan kort en niet heel uitgebreid wat nieuwtjes betreft. 
Meer over hoe de invulling zal zijn voor de maand augustus volgt nog. 

Gaan we door met de post, en ik zei het al: die was er niet.
Wel zijn er kaarten van mij op hun bestemming gekomen.
Om te beginnen uit postcrossing 383, een kaart naar Portugal en deze heeft zijn bestemming na een reis van 1949 km in 9 dagen bereikt. 
Dat was op 30 april, een dag voor dat het blog van vorige week online kwam. Ik had deze kaart alleen niet meer toegevoegd als ontvangen in dat blog. 
En verder is ook de kaart uit postcrossing 382, een naar de USA aangekomen na een reis van 6417 km in 19 dagen. 

Er zijn ook nog kaarten onderweg.
Uit postcrossing 379, Rusland, is nu 45 dagen onderweg. Uit postcrossing 380, Taiwan, is nu 38 dagen onderweg. En tenslotte postcrossing 384, Servië en deze is nu 10 dagen onderweg. 


Gaan we door met de post van deze week en dat is deze kaart.
Deze kaart is onderweg naar Duitsland en gaat een reisje maken van 202 km voor die zijn bestemming heeft bereikt. 
De afzendster is getrouwd en heeft 3 dochters, die alle 3 het huis al uit zijn.
In 2021 is zij trotse oma geworden van een kleinzoon.
Haar werk was voor het stadsbestuur van de plaats waar zij woont, maar ze is inmiddels met pensioen. 
Ze heeft vele cruises gemaakt met mijn man en lange fietstochten met mijn vrienden. 
Wat betreft de kaarten om te sturen had ze wel een aantal tips, helaas heb ik niks liggen wat daar op stond. Maar ik gok dat deze muis ook wel welkom zal zijn. 
We gaan het afwachten hoe de reactie zal zijn. 

En zo komen we dan toch aan het einde van dit blog.
Ik kan er dit keer niet meer van maken dan wat het nu is.
Ik ben intussen al wel aan het zoeken voor een nieuwe leuke muis voor de volgende reeks muizen-postzegels.
Genoeg keuzen, we kunnen volgend jaar ook nog wel door gaan met het thema muizen op de postzegels. 
Kaarten zijn er nog genoeg, maar als we wat leuks zien dan koop ik het wel. Het kan altijd handig zijn om genoeg voorraad te hebben. 
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog … 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#79

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...