woensdag 26 juli 2023

postcrossing#357

Hallo en welkom bij postcrossing van deze week.
Ik zit inmiddels in de laatste week werken, vanuit de kringloopwinkel heb ik vanaf vrijdag vakantie.
Het weblog heeft volgende week nog twee blogs en dan houden we daar ook even vakantie.
Het weblog ligt even stil vanaf 5 augustus tot 20 augustus
Voor nu ben ik nog erg druk met van alles aan voorbereiding voor blogs na de vakantie, zodat ik tijdens de vakantie echt even aan mijzelf heb. 
Lekker uitslapen, misschien er eens op uit en ik krijg gasten die komen logeren, dus gezellig zal het zeker zijn. 
Maar verder ben ik al tevreden als ik rustig op de bank kan zitten en misschien wat lezen ofzo. We zien wel hoe en wat we nog doen met de vakantie.

Dan kreeg afgelopen week de melding dat de kaart uit postcrossing 346, een naar Rusland die inmiddels als op expired stond toch nog zijn bestemming heeft bereikt na een reis van 2227 km in 74 dagen. Top dat de kaart zijn bestemming toch nog heeft bereikt.
Verder was er deze week geen post van mij aangekomen en ik heb zelf ook geen post gehad. 

En dit is de kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd.
Het is er een uit het letter-alfabet en deze kaart is onderweg naar Duitsland.
We zitten inmiddels bij de letter S, en de tekst zegt genoeg.
'Go to sleep, wooly sheep', dat doet mij gelijk aan een Nederland kinderliedje denken wat 'slaap kindje slaap' heet. Ik zong het wel eens oor mijn dochter toen ze nog maar een maar maanden oud was. 
Maar we dwalen af van postcrossing.
De kaart gaat een reisje maken van 230 km en dat is niet zo heel ver dus. 
De ontvangster van deze kaart houdt echt van boeken, ze werkt dan ook als bibliothecaris, vooral strips vind ze leuk.
Calvin en Hobbes en Gary Larson zijn haar favorieten.
Ze gaat ook graag met haar hond wandelen en vind het leuk om nieuwe plaatsen te bezoeken of een musea.
Daar kan ze weer zoeken naar leuke kaarten om te versturen. 
Als ik zo naar het lijstje keek van wat ze leuk vindt dan denk ik dat deze kaart wel een leuke combinatie is van meerder opties. 
We gaan het gewoon afwachten hoe ze zal reageren. 

En zo zijn we weer aan het einde van deze postcrossing.
Volgende week een dubbele postcrossing, oftewel het is de postcrossing voor de vakantie dus gaan er twee kaart op uit.
Ik moet deze week echt even nieuwe postzegels gaan bestellen, dat was ik afgelopen week vergeten. De laatste uit de huidige reeks zit er deze week op, dus er moeten nieuwe komen anders heb ik volgende week een probleem.
Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en tot het volgende blog ... 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#385

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Geen heel lang blog dit keer maar er was ook verder geen post deze week.  Ik kan jullie alvast ...