woensdag 19 juli 2023

Postcrossing#356

Welkom bij een nieuwe postcrossing.
En ik heb eigenlijk weinig om te delen deze week met jullie.
Aankomende week bestel ik alvast de nieuwe postzegels, dus daar volgende week meer over. 
Wat de post betreft kan ik kort zijn: er was geen post van postcrossing deze week. 

Afgelopen vrijdag, 14 juli was het de 18 verjaardag van postcrossing.
Al bijna twee decennia maken we op een ongelooflijke manier een reis over de wereld op een hele bijzondere manier. Oké, van deze 18 jaar doe ik pas 7 jaar mee.
Maar elke ansichtkaart bevat een verhaal, een kijkje in iemands wereld en een herinnering aan de diversiteit die ons verenigt. 
Samen hebben we reislust aangewakkerd, nieuwsgierigheid gewekt en meer geleerd over de wereld en de unieke mensen erin. 
En door dit te doen, hebben we een buitengewone gemeenschap opgebouwd, die vreugde verspreidt, vriendschappen smeedt. 
Het ontdekken van postcrossing is nog steeds een moment waar ik geen spijt van heb. Het is elke keer weer een verrassing wie jouw een kaart heeft gestuurd of naar wie jij een kaart mag sturen.
Het enige wat ik een minpunt vind is de eisen die sommige proberen te stellen aan wat je naar hun mag opsturen. 
Postcrossing gefeliciteerd met jullie verjaardag en dat we nog lang de wereld mogen over reizen op deze manier. 

Door met de post, er is een kaart aan gekomen op zijn bestemming.
In postcrossing 353 ging een kaart naar Finland, deze is na een reis van 23 dagen over 1607 km aangekomen.
dan is er nog een kaart onderweg van mij, vorige week ging er in postcrossing 355 een kaart naar de USA, en deze is nu 10 dagen onderweg. 

En daar komt dit kaartje bij.
Dit kaart is onderweg naar Rusland en gaat een afstand van 1861 km afreizen. 
De ontvangster van deze kaart heeft ruim 8 jaar in een boekhandel gewerkt, maar is nu moeder met zwangerschapsverlof!
ze houdt van borduren, foto's maken en naar verschillende muziek luisteren.
En er was een lijst met kaart die ze graag zou ontvangen. maar ik hebt deze gekozen.
De berg op de achtergrond komt nog iets overeen met de vraag naar kaarten van bergen. 
Maar het ging mij om de tekst. Ik ga daar verder ook geen diepzinnige uitleg over geven, maar ik hoop dat de tekst (misschien) als een stukje begrip kan worden opgepakt.  We gaan het afwachten hoe de reactie zal zijn. 

En hiermee komen we aan het einde van deze postcrossing.
Meer dan dit kan ik er voor deze week niet van maken.
We hebben nog twee keer postcrossing op de planning staan en dan gaan we er van tussen voor onze zomervakantie. De vakantie is van 5 tot en met 20 augustus
Voor nu wil ik jullie bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#385

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Geen heel lang blog dit keer maar er was ook verder geen post deze week.  Ik kan jullie alvast ...