dinsdag 17 januari 2023

we zijn weer begonnen!

de kop is eraf, zoals we dat spreekwoordelijk hier in Nederland zeggen.
vorige week zijn we weer begonnen met het weblog, jaargang 13. 
dit jaar geen grote veranderingen, alles blijft voorlopig zo als het is. 
het lijkt prima te werken zo als ik het nu doe. 
vele mensen kijken naar volgers of likes die ze ergens op krijgen, ik niet ik kijk meer naar een totaal plaatje van wat mensen bekijken. likes krijgen is misschien leuk maar 10 likes krijgen terwijl meer dan 500 mensen iets van jouw hebben bekeken is toch net iets leuker. 
en zolang ik dit nog leuk vind om te doen ga ik er nog mee door. 
dus zoals ik al in mij laatste blog van 2022 zei, dit is wat je dit jaar kan verwachten van mij.

2 á 3 blogs per week en dat kan zijn:
* elke woensdag postcrossing 
* een keer per maand ik lees ... boekreview.
* een keer per maand kattenstreken.
* een keer per maand StarStable prietpraat. 
* how's life komt op verschillende momenten online. 
en verder wordt het op gevuld met blogs over van alles en nog wat. dat hangt af van wat op dat moment interessant kan zijn om te delen. 

vorige jaar ben ik al begonnen met een overzicht te delen van op welke dagen een blog verschijnt. dat gebeurd dit jaar weer. 
dit jaar is het overzicht simpel maar ik zal elke maand een andere afbeelding hebben van het karakter Sugar de roze fee.
zijn heeft in de webshop al een tijdje een eigen lijn van kaarten en stickers en ik ben inmiddels ook bezig om mijn idee verder uit te werken voor een kinderboekje.
het is nog een idee, er word nog aan de uitwerking gewerkt. 

en verder ... 
tja, de gezondheid is wat het is en we zullen er gewoon mee moeten door gaan.
ik heb mijn goede dagen en ook zeker slechte dagen, en de vrieskou vorige maand was zeker geen topper voor mij. die heb ik echt goed kunnen voelen aan mijn lijf. 
mijn dochter heeft ook zo haar eigen bubbels aan prikkels, medisch kunnen ze ver niks meer en ze zal moete richten op een toekomst waarbij ze dit zal houden.
ze richt zich veel op het tekenen en hoopt daar in de toekomst een eigen webshop met kaarten en zo te kunnen opzetten. 


71
nee, ik ben geen 71 jaar geworden, maar het is het getal wat je krijgt als je mijn leeftijd en die van mijn dochter bij elkaar optelt.  21 + 50 = 71.
mijn dochter is vorige maand 21 jaar geworden en ik wordt eind deze maand 50 jaar. 
leeftijd boeit mij niet zo maar ik geef eerlijk toe dat 50 toch wel even een licht prikkel geeft. 
het 50 worden vindt ik niet erg maar van die spantdoeken met hoera 50 jaar of een Sarah pop voor mijn deur hoeft niet.
ik ben dan ook heel duidelijk geweest naar iedereen dat ik niet van dat soort ongein voor mijn deur wil. 

we wilde eerst een klein feestje houden maar hebben besloten dit niet te doen.
we zijn beiden geen uitbundige feestbeesten en hebben daarom besloten samen iets te gaan doen. we hebben gekozen voor een dagje winter Efteling. 
we hebben een datum geprikt om dit te doen, maar even kijken wat het weer dan doet al voor we kaarten bestellen. 

en zoals de titel van dit blog het al zegt: we zijn weer begonnen! 
wat 2023 ons gaat brengt zullen we afwachten. we hopen wel dit jaar eindelijk te verhuizen. 
en er staat een nieuwe boek op de planning om uit te geven dit jaar. 
verder zien we het wel, het leven is een grote grabbelton: je weet nooit wat je er uit kan halen! 

tot het volgende blog ... 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...