woensdag 14 december 2022

postcrossing#327

hoi hoi, en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
en we hebben een paar koude dagen achter de rug. we hebben al vorst gehad en volgens de weerman is er op bepaalde plekken in Nederland al sneeuw gevallen en is er nog steeds kans op een beetje sneeuw. 
ik ben geen grote fan van sneeuw maar zo een dun laagje mag van mij wel. 
dat het kouder is merk ik wel, ik zit met reuma dus mijn lijf werk niet lekker mee. 

inmiddels is het wat druk hier in huis met van alles en nog wat. 
druk bezig met een project wat ook voor voor het weblog is, daar naast ook al vast denken aan de planning voor Januari 2023 en tussen door moet ik mijn kerstboodschappen ook nog halen.
we zijn lekker bezig zou ik maar zeggen. 

en dat geld ook voor postcrossing, volgende week alweer het laatste blog van 2022 voor postcrossing. we gaan er twee weken van tussen voor de kerstvakantie.
de vakantie is van 24 december 2022 tot 8 januari 2023.
we droppen dan weer twee kaarten en na de vakantie ook weer twee kaarten. 
veel uitleg heeft dit vast niet nodig, de meeste kennen het in tussen wel. 

post was er deze week niet, maar wel post van mij wat op zijn bestemming was aangekomen.
en dat is de kaart uit postcrossing 326, vorige week, een kaart wat naar Duitsland ging. deze heeft zijn bestemming bereikt na een reisje van 300 km in 3 dagen. 
en gisteren kwam het bericht binnen dat de kaart uit postcrossing 324, een kaartje naar India zijn bestemming had bereikt na een reis van 22 dagen over 7914 km.
verder hebben we nog één kaart die onderweg is. en dat is uit postcrossing 322, een kaart die naar de USA ging, deze is nu 37 dagen onderweg. 

en we doen er deze week nog eentje bij, en dat is deze fraaie kerstboom geworden.
deze kaart is onderweg naar Rusland en zal een reisje gaan maken van 1861 km. 
de ontvangster van deze kaart werkt als econoom en is gelukkig getrouwd, heeft kinderen en zelf kleinkinderen en dat geluk worden helemaal compleet met de kat des huizes. 
ze houdt ook van mooie postzegels, dus ik hoop dat onze ijsbeertjes deze maand in de smaak vallen. kerstkaarten in december stond op het lijstje, maar of deze kaart voor kerst er zal zijn betwijfel ik. maar het is bedoelt met een goed hart. dus mocht hij later zijn dan hoop ik dat ze mooie kerstdagen heeft gehad. 
we gaan het afwachten wanneer de kaart er zal zijn. 

en hiermee komen we aan het eind van deze postcrossing. 
ik heb verder niets meer om te delen. 
dus ik zei zeggen: probeer in de drukke van de kerst aan jezelf te denken en neem zeker even een momentje voor jezelf.
verder wil ik jullie weer bedanken en graag tot het volgende blog ... 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...