woensdag 7 december 2022

postcrossing#326

hallo en welkom bij een nieuw 📬postcrossing.
we gaan naar de kerstdagen toe en hoeveel van jullie hebben hun kerstboom al staan? 
de mijne staat er nu ruim een week, gezellig zo in de avond met op de tafel gezellig de kaarsjes aan en een heerlijk kerstfilm op tv. ik geniet echt van deze tijd van het jaar.
afgelopen maandag was ik met mijn dochter naar een kerstshow geweest wat tevens ook een kerstmarkt is. we hebben heerlijk genoten van al het kerstpracht in de stijl van Alice in wonderland.
we hebben hier ook een gebruik gemaakt van het speciale diner wat er te verkrijgen was. 
Sinterklaas is niks voor ons dus hebben wij 5 december gebruikt om dit uit stapje te doen. 
we komen ook weer een stapje dichter bij de vakantie. 
we hebben nog voor 2 keer postcrossing op de planning staan en dan gaan we eruit voor de kerstvakantie. 
het weblog is er even van tussen van 24 december 2022 tot 8 januari 2023.
we gaan niet heel ver, gewoon lekker thuis. en waarschijnlijk tussen door gewoon werken aan het weblog. ik ken mijzelf intussen aardig goed.  

maar genoeg kerst voor nu.
er waren nog kaarten onderweg en aangekomen. 
en de eerst was er vorige week al maar was het vergeten te melden. 
in postcrossing 323 ging er een kaart naar Finland en deze had zijn bestemming bereikt na een reis van 1595 km in 14 dagen. 
en dan de kaart van vorige week, postcrossing 325, er ging een kaart de United Kingdom en deze heeft zij bestemming ook bereikt na een reis van 727 km in 6 dagen. 

gaan we door met de post van deze week.
we gaan niet zo heel ver, we gaan naar Duitsland. en als er een land is wat weet hoe je een kerstmarkt moet houden is dat Duitsland. maar daar hebben we het nu even niet over,
deze kaart is onderweg en gaat een reisje maken van 300 km. 
de ontvangster van deze kaart sport veel, zoals joggen, yoga, naar de sportschool gaan of buiten trainen. ook hou zij erg van wandelen en skiën in de winter. en van boeken lezen en reizen. 
kerstkaarten in december stonden op haar lijstje met tips, dus op dat punt zitten we goed. 
ik heb deze kaart gekozen, de kerstman met ijsberen en deze sluiten weer aan met de postzegels van de ijsberen. 
we gaan het afwachten hoe de reactie zal zijn op de kaart. 

en dat was postcrossing voor deze week alweer. 
meer kan ik er weer niet van maken. alles wat gezegd kon worden is gezegd.
ik ben intussen wel aan het zoeken naar plaatje voor postzegels voor volgend jaar. Ik heb wat idee opgeslagen maar nog niet echt een vast idee van wat het gaat worden. 
voor nu wil ik jullie bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 




 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...