vrijdag 23 december 2022

het is weer de tijd van het jaar: kerstmis!

het is weer de tijd van het jaar: kerstmis! 
en daarmee komen we vandaag op het laatste blog van 2022.
er is weer een jaar voorbij en wat een jaar was het eigenlijk? 
ik zie het niet als een slecht jaar, maar ook zeker geen topjaar. het was goed genoeg. 
vanuit zakelijk oogpunt heb ik vooruitgang gezien en dat is altijd leuk om te merken. 
verkijk je er niet op! ik ben echt niet rijk aan het worden met alles wat ik doe. maar ik geniet er nog steeds van om te werken aan dit weblog en zolang het kan ga ik ermee door. 
ik heb geen plannen om dingen te veranderen. dus je kan in 2023 het volgende verwachten: 
* 2 á 3 blogs per week.
* elke maand een overzicht op de website wanneer een blog online komt.
* elke maandag op Instagram, Twitter en Facebookstory een overzicht wat online komt die week. 

de blog die online komen blijven ook het zelfde: 
* elke woensdag postcrossing 
* een keer per maand ik lees ... boekreview.
* een keer per maand kattenstreken.
* een keer per maand StarStable prietpraat. 
* how's life komt op verschillende momenten online. 
en verder wordt het op gevuld met blogs over van alles en nog wat. dat hangt af van wat op dat moment interessant kan zijn om te delen. 

en verder ... 
naast dit weblog werk ik ook aan het schrijven van boeken. 
inmiddels is er een account op Wattpad (link hier rechts) waarbij iedereen de kans heeft om werk van mij te lezen. het is slechts een deel van mijn werk, om alles te lezen verwijs ik je door naar mijnbestseller.nl (link hier rechts) voor het volledige boek. 
verder is the pink Sugar fairy wel een karakter geworden die ik veel gebruik. naast de webshop op redbubble (link hier rechts) ben ik ook begonnen om het youtube kanaal wat leven in te blazen door shorts te plaats met dit karakter. ik doe het niet voor de likes, maar gewoon voor de lol. maar het lijkt wel aan te slaan dit soort short video's. 
natuurlijk is er ook nog tiktok waar de filmpjes ook op te vinden zijn. 
(op beiden kanaal kun je mij terug vinden onder de naam scooziemouse)


vakantie
en met nog een dag te gaan is het alweer kerst 2022.
dat betekend dat dus tijd voor onze kerstvakantie.
we gaan er van tussen voor de kerst en de jaarwisseling.
de vakantie is van 24 december 2022 tot 8 januari 2023
het eerste blog in 2023 zal zijn op dinsdag 10 januari en dat is gelijk een blog van ik lees. welke boek dat verklap ik nog niet. 

onze plannen voor de kerst zijn niet zo heel uitgebreid.
we zijn gewoon thuis en doen het lekker makkelijk. vele dingen die ik heb moeten in de oven, ik ga mijn tijd niet te veel door brengen in de keuken. 
onze kerstcadeautjes dit jaar is een doe-spaarpot voor 2023. en mogelijk dat we nog andere dingen van de pot kunnen gaan doen. 
cadeautjes geven is wel leuk maar op deze manier leek ons ook wel eens leuk. en als er geld overblijft aan het einde van volgende jaar hebben we gelijk een leuk extraatje voor de kerst. 

dan rest mij nog om jullie hele fijne feestdagen te wensen en een voorspoedig 2023!
tot het volgende jaar, bij een nieuwe blog ... 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...