woensdag 17 maart 2021

postcrossing#242

en het is weer woensdag, het midden van de week dus tijd voor 📬postcrossing!
afgelopen week heb ik mijn voorraad van postzegels weer bijgevuld.
ik heb er nog voor twee keer van deze serie om te gebruiken, maar ik kan er alvast maar hebben liggen.
deze keer ben ik gegaan voor de postcrossing over de wereld afbeelding.
om de afbeelding passend te krijgen op de zegel heb ik deze wel ventical er op moet laten drukken omdat horizontaal niet ging en ook niet mooi passend was te krijgen.
toch ben ik er niet geheel ontevreden over hoe het er nu is uit komende zien.
maar zo als ik al zei, ik heb er nog van de vorige reeks, dus deze zijn nog niet in gebruik.

gaan we verder met de ontvangen post.
afgelopen week was er post uit China.
dit hele leuke kaart kwam op de deurmat vallen na een reis van 8965 km in 28 dagen.
Chengdu is de hoofdstad van de Chinese provincie Sichuan. en heeft 9 stadsdelen.
ik gok dat dit zo een luchtfoto is van een van die stadsdelen.
de afzendster van de kaart schreef dat ze zelf ook schrijft en in haar studententijd een fan fictie heeft geschreven over haar favoriete boekenserie 'warriors'. ik ken deze serie verder niet. ze schrijft zelf niet zo heel veel meer, maar denk er over weer eens een poging te gaan doen. ik wens haar heel veel succes, ga er voor meid!

dan de kaart die ik deze week op de bus heb gedaan.
dat is deze geworden en die gaat naar Duitsland.
de kaart zal een afstand van 597 km gaan reizen voor het op zijn bestemming is.
de voorkeur van kaarten zat dit keer inde hoek van schrijven, lezen of handwerk als borduren.
nou, van dat laatste had ik niks maar wel wat het lezen en schrijven betreft.
een afbeelding van postcards and travel book van Liliana Fichter. ik heb over haar verder weinig kunnen vinden online, dus helaas kan ik niet meer vertellen over haar werk.
deze kaart had mijn aandacht zeker toen ik deze ooit had besteld bij postzegerop.nl. 
het spreek mij zeker aan, het past wel bij wat ik doe, mijn weblog, schrijven enzo.
we gaan het weer afwachten en horen het wel wat de mening over deze kaart zal worden.

tja, we zijn alweer aan het einde van dit blog.
er is niks meer om met jullie te delen.
we werken voorlopig nog even door aan het blog, plannen voor een korte vakantie zijn er niet, maar we kunnen door de coronamaatregelen toch ook nergens naar toe. 
en om eerlijk te zijn loop ik liever ook geen risico's door op vakantie te gaan of gewoon een dagje er op uit te gaan. 
wij vermaken ons nog steeds met ons Prime Video abonnement en zitten inmiddels na ruim 2,5 maand te kijken in seizoen 9 van Supernatural. 
we komen ons tijd dus wel door en .... de kringloopwinkel is weer open op afspraak.
voor nu is er nog geen werk om te doen, en wat er is, dat hebben ze genoeg mensen voor.
maar we gaan dus weer naar betere tijden en dat zou betekenen dat na ruim een jaar ik ook weer kan gaan werken in de kringloopwinkel. zal beste even wennen worden, denk ik.
in tussen werk ik gewoon door aan het weblog en doen we elke week postcrossing.
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag tot het volgende blog ... 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...