woensdag 16 september 2020

postcrossing#218

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing!
het is allemaal nog even wennen wat het blog schrijven betreft, dit omdat bij Google blogspot wat veranderingen zijn geweest. iets wat ik wel begrijp, je moet met de tijd mee en ook om veiligheid te kunnen geven aan je publiek wat gebruik maakt van jouw producten.
maar het is allemaal erg wennen. niks lijkt te lukken en heel soms schakel ik gewoon even terug naar de oude interface en bewerk het dan verder wel weer goed in de nieuwe interface.
ik heb vooral problemen met foto's en de tekst erbij. dat wil niet echt lukken zoals ik het gewend was in de oude interface. het is allemaal nog even wennen wat het programma betreft, we komen er wel, het heeft alleen even tijd nodig.
maar ik praat misschien nu in taal die niet iedereen begrijpt.
laten we dus maar door gaan met waar het om gaat hier in dit blog: postcrossing!

een hele vol blog hebben we deze week niet, er was niks bij mij op de deurmat komen vallen.
wel had ik een melding dat er van mij een kaart zijn bestemming had bereikt.
de kaart naar Finland uit postcrossing 216 zijn bestemming ook heeft bereikt naar een reis van 1529 km in 12 dagen.
en de kaart was een schot in de roos bij deze Disney fan, een like als een favoriet heeft deze kaart gekregen van haar. helemaal top! 👍

en dan de kaart die ik deze week er op uit heb gestuurd.
en dit schattige kaartje gaat naar Slowakije en gaat een afstand van 1256 km afreizen.
katten stond op de wenslijst, het liefst kattenpootjes. helaas had ik die niet maar wel deze. en deze kaart valt ook onder het thema wat ik dit jaar als een rode draad door postcrossing doe: katten kaarten!
naar Slowakije heb ik zelf nog niet zo vaak iets gestuurd, ik geloof ( zo even uit mijn hoofd) dat het de tweede keer is(?) maar ik kan er naast zitten, dan zou ik het echt even moeten na zoeken in mijn mappen.
hoe dan ook, we hopen dat deze schattig kat zijn bestemming gaat bereiken. we gaan het weer afwachten.

en dit was het dan weer voor deze week maar eerst wil ik toch deze foto met jullie delen.
dit is dus wat er bij mij gebeurd als ik het adres en de ID-code uitprint voor op de kaart die ik verstuur.
de hulptroepen zit er gelijk bij.
het begon met de zwart, onze Nala, als die de printer hoorde was hij er als een haasje bij en nu doet Raya het dus ook.
de twee zijn maatjes misschien dat het daarom is?
maar dit is dus het ritueel als ik met postcrossing bezig ben elke week.
nou was ik hier wel meer aan het printen dan alleen voor postcrossing, maar nu hebben jullie een beeld bij wat ik wel eens heb beschreven.
en met deze foto's vond ik het wel een leuke afsluiting van postcrossing voor deze week.
bedankt voor jullie aandacht en graag tot de volgende keer .... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...