woensdag 9 september 2020

postcrossing#217

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing! 
we hebben deze week niet een heel vol blog.

ik heb deze week de voorraad van kaarten weer even bijgevuld.
ik bestel de laatste tijd mijn kaart via www.postzegerop.nl en ik vind het een super leuke site om te bestellen.
soms kom ik ook nog wel eens in winkels waar ik kaarten koop maar door de corona beken ik eerlijk dat ik het ook wel handig vond om gewoon online te bestellen.
ik ben deze keer meer gegaan naar de kaarten die naar Nederland wijzen zoals met de kaas en de klompen. maar ook wel leuke kaarten zo als en teddybeer met een kopje koffie, ik ben een echte koffie-fan. 
maar ik heb er ook weer eentje gevonden van de old ladies, geweldige kaarten zijn dat.
kortom: we kunnen weer even vooruit met post versturen!
nu nog even postzegels bestellen met een leuke print die ik tegen kwam, maar daar vertel ik later wel weer een keertje over in een andere blog 😉.

dan hadden we vorige week 2 kaarten die erop uit zijn gestuurde.
een daarvan ging naar Duitsland en deze kaart heeft zijn bestemming bereikt in 5 dagen na een reis van 335 km.


gaan we gelijk door met de kaart van deze week.
en deze is onderweg naar de USA, en zal een reisje gaan maken van 7038 km voor het zijn bestemming heeft bereikt.
de ontvanger van deze kaart is inmiddels gepensioneerd en geniet van zijn vrije tijd met tuinieren en reizen.
een echte voorkeur in kaarten had hij niet dus heb ik voor deze kaart gekozen.
het staat er niet echt op maar ik gok dat dit een foto is gemaakt ergens in Amsterdam, een van de vele bruggetjes die je daar kan vinden. ik hoop dat de keuze bevalt? we gaan het afwachten.

tja, zo als ik al zei is het niet een heel lang blog vandaag.
op 1 oktober 2020 is het wereld postdag en voor deze dag is er een speciale kaart beschikbaar die ontworpen is door een bedrijf uit Lissabon.
deze kaart kan je gratis downloaden en uitprinten om te versturen.
hier onder staat de link naar deze site: 

https://worldpostcardday.com/celebrate

ik heb ze gedownload ik moet alleen nog even het juiste papiersoort halen om te printen en dan denk ik wel dat ik er eentje ga versturen, waarschijnlijk dan wel al de week voor 1 oktober. dat moet ik nog even bekijken, ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het doe.
en daarmee komen we dan echt aan het einde van deze postcrossing.
rest mij nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht deze week en ik zou zeggen: graag tot het volgende blog .....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...