woensdag 19 augustus 2020

postcrossing#214

hallo en welkom bij een nieuwe 📪postcrossing.
de vrije dagen zitten er weer op, hoewel sommige dingen van het blog gewoon door gingen, dus of je het echt vakantie mag noemen weet ik niet.
wat het weer betreft was het erg warm, we hadden een kleine hittegolf hier in Nederland.
de temperaturen waren ruim een week lang rond de 35 graden en s'nachts was het ook erg warm waardoor slapen niet zo geweldig ging. 
de ventilatoren hebben flinke overuren gedraaid hier in huis.
het is nu nog wel warm maar 25 graden is toch iets aangenamer dan die 35 graden.

we hebben de afgelopen weken best vol gezeten met postcrossing informatie, vandaag is het even weer een rustig versie.
en afgelopen week was er wederom een kaartje. ik ben op dit moment echt verrast dat de afgelopen weken er zoveel kaartje al zijn binnengekomen.
dit kaartje komt uit Rusland en heeft een Rusland en heeft een reis van 24 dagen achter de rug over 2227 km.
leuk om te weten dat de afzendster van dit kaartje liet weten dat katten het symbool van de stad St.Petersburg zijn. dat wist ik echt niet.
verder schreef ze dat ze eigenlijk de plannen had om dit jaar Nederland te bezoeken maar dat dat door het coronavirus niet door is gegaan.
hoewel er vast begrip is dat het zo gelopen is hoop ik dat ze snel weer mogelijkheid heeft om alsnog haar reis naar Nederland te maken.

dan kreeg ik ook het bericht binnen dat de kaart van vorige week, postcrossing 213, naar Duitsland zijn bestemming heeft bereikt na een reis van 6 dagen over 403 km.
en het is in Nederland erg warm maar volgens de ontvangster van de kaart is het bij haar ook best warmpjes.
en ook de kaart uit postcrossing 212, deze ging naar Rusland, heeft zijn reis volbracht na een reis van 3932 km in 16 dagen.
en daarmee waren alle kaarten die nog onderweg waren allemaal op hun bestemming aangekomen, dus we gaan er snel weer een opsturen.

en dat is deze kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd.
deze kaart gaat naar België, en dat betekend dat ik kan schrijven in het Nederlands. een aangename verrassing.
dit kaartje is dus onderweg en zal een afstand van 93 km gaan reizen, dat is niet zo heel ver.
voorkeur was er niet, dus ik heb dit vrolijk gekleurde kaart van Amsterdam gedaan.
verder heb ik het gehouden bij het gebruikelijke van wie ik ben, over mijn woonomgeving en mijn werk.
schrijven is momenteel wat lastig voor mij omdat mijn hele lijf last heeft van de warmte die we hier hebben. door de reuma is alles pijnlijke opgezwollen. maar we maken het beste er van, we doen wat we kunnen en wat vandaag niet gaat, doen we morgen wel.

en hiermee komen we alweer aan het einde van deze postcrossing.
zo als ik zei: een korte versie.
ik heb verder ook even niks meer te melden, dus ... rest mij alleen nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog .... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...