woensdag 12 augustus 2020

postcrossing#213

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
phff ... we hadden vorige week echt een hele volle wat de ontvangen kaarten betreft.
en hoe is dat deze week dan? daar zo meer over.
maar eerst even wat anders, het is inmiddels alweer een week of 3 geleden dat ik de winactie had van die postzegels.
vorige week was het best wel even vol dus ik heb het even opgeschoven naar deze week.
de winnaar van de postzegels en als extra een pen van het weblog is geworden creative_snailmail (Eline). 
zij deed mee via Instagram.
er waren niet zo heel veel deelnemers, maar deze heb ik via een online naam-loterij laten selecteren.
de prijs is al verstuurd en ik kreeg vorige week al een leuk foto van de winnaar dat ze de prijs had ontvangen.
via instagram en het facebook account van dit weblog kunnen jullie het filmpje van de verloting terug vinden.


en we zijn niet helemaal zonder post deze week want er rolde toch nog een kaartje op de deurmat.
dit kaartje komt uit Rusland en heeft een afstand van 5111 km gereisd in 19 dagen voor dat ik hem had.
het kaartje is echt zo super leuk, het zou een van mijn eigen katten kunnen zijn die hier op staat afgebeeld.
hoewel? eerder van onder de bank opeens te voorschijn komen of van onder de boekenkast.
de afzender schreef dat zij een hele leuke zomervakantie had dit jaar, ze waren op vakantie aan zee en dat zij dolfijnen heeft gezien.
nou, dat noem ik zeker een toffe vakantie, dat zou ik zelf ook wel willen: dolfijnen zie van dichtbij, er mee zwemmen lijkt me ook leuk. dat kan dat weet ik maar zo een vakantie is mij net iets te duur om te gaan doen.
ooit had ik een kaartje van een 12 jarige postcrosser maar de afzendster van dit kaartje is nog jonger, ze is 10 jaar oud maar wel super leuk dat ze aan postcrossing doet, dat je nog heel veel leuke post mag versturen en ontvangen.

dan heb ik intussen ook de melding gehad dat de kaart uit postcrossing 211, naar de USA zijn bestemming heeft bereikt na een reis van 6470 km in 11 dagen.
dit was een kaart van de old ladies, iets van het wensenlijstje en ze was er heel blij mee deze te hebben gekregen: "the aunties always bring a smile to my face!"


en dan het kaartje van deze week.
dit kaartje gaat naar Duitsland en zal een afstand van 403 km gaan afreizen.
de ontvangster van deze kaart is een medisch student en heeft een brede interesse, van hardlopen tot rond reizen.
greetings cards van nederland had ik alleen op deze manier, met afbeelding van uit Nederland, verder geen tekst erop.
ze had niet echt een voorkeur maar meer een lijst met wat voor thema's je zou kunnen sturen.
en dit keer was de warmte die we momenteel ervaren hier in Nederland het onderwerp van schrijven. het is hier rond de 35 graden, ik kan heel slecht tegen deze warmte dus ik blijf zoveel mogelijk binnen bij een ventilator.

en zo komen we alweer aan het einde van deze postcrossing.
hoewel ik deze week nog even vakantie hou, is postcrossing gewoon door gegaan.
we zijn gewoon thuis, ik ga nergens naar toe, de berichten rond het coronavirus hier in Nederland zijn niet zo heel positief.
de mensen worden laks en we noemen het hier "corona moe". mensen bestempelen het als bang makerij van uit de regering en nemen de regels niet zo keurig meer op.
dat is erg jammer, en als het niet veranderd dan vrees ik dat we weer terug gaan naar een lockdown, en als je dan buiten komt dat je mondkapjes moet gaan gebruiken.
voor nu is het dus even afwachten wat er hier gaat gebeuren maar ik blijf het zeggen: pas op! en denk aan de veiligheid van anderen en jezelf.
wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ... 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...