dinsdag 18 augustus 2020

chaos op deze wereld

Ik ben moe van Covid-19.
Ik ben moe van zwart vs wit.
Ik ben moe van rechts vs links.
Ik ben moe van homo vs. rechtdoor.

Ik ben de media echt zat.
Ik ben het zat dat de taal gebruikt en gepolijst wordt in alle media...
Ik ben het zat dat iedereen zegt wat ze willen en voelen niet wat ze doen met die woorden.
Ik ben het zat dat de mensen op de wagen springen om te protesteren om massale verwarring te creëren en meer haat en rebellie, plunderen en vernietigen...
Ik ben het zat om de wereld de schuld te geven van een paar zonden.

Ik ben moe van mensen die denken dat 600 jaar oude geschiedenis onze schuld is... het is geschiedenis... kom er overheen!!
We zijn een ras - het menselijk ras. '' We doen er allemaal toe!!"
Geloof jij in God? Het is oké, geloof in God.
Ga jij geloven in magische wezens die rondvliegen met feeënstof om het leven beter te maken? Gaaf... dan doe je het!!

Maar wat dacht je ervan om volwassen genoeg te zijn om aan te pakken dat niet iedereen dezelfde mindset heeft als jij.
Onze eigen gedachten hebben is wat ons allemaal individuen en mooi maakt.
Als je dat feit niet aankunt.... triest!
Ik hoef het niet eens te zijn met alles waar je in gelooft maar je blijft mijn vriend.
Wees dus een fatsoenlijk mens.
Hou van elkaar wees bescheiden, wees dankbaar, help een vreemde en doe dagelijks een goede daad ♥️!


bron: tekst?? onbekend maar wel de waarheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...